{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

FIPs og Andre Ubehageligheder {{forumTopicSubject}}

Romeo fik konstateret FIPs i dag. Jeg syntes godt nok han var begyndt at blive lidt rund, men havde egentlig fejet det hen som at han havde luft i mavsen. Han har virket frisk nok, spist og drukket fint, men fik så meget gul diarré i går aftes.
Jeg ringede til dyrlægen som anbefalede Zoolac, hvilket vi fik hentet og givet. Da jeg så vågnede i morges kunne jeg fornemme på ham at noget var galt. Han virkede stadig opmærksom, men der var bare et eller andet der ikke passede.
Vi tog ham til akutdyrlægen, fik ham scannet og tjekket, men allerede før dyrlægen havde sagt noget, vidste jeg at den var gal. Det var noget med den måde hun var seriøs på.
De drænede 3,5 DL væske fra hans mave, og jeg har aldrig følt mig som så forfærdelig en kattemor før. De sagde, at det er noget medfødt og at der ikke var noget jeg kunne have gjort, om jeg så var kommet ind med det for en måned siden. Vi fik ham med hjem igen, og nu sidder jeg med mit lille nus, som jeg skal sige farvel til over weekenden.
Der kommer en dyrlæge ud til os på mandag, så han kan tage over regnbuebroen fra et sted han er tryg ved, sammen med os. Føj, hvor gør det bare ondt. Jeg har ledt og ledt efter et muligt alternativ, men det er selvfølgelig som dyrlægen sagde en uheldbredelig sygdom.
Puha, sikken en dag... Jeg havde virkelig bare brug for at komme af med det. Det er så svært at finde ord.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FIPs og Andre Ubehageligheder
Kommentér på:
FIPs og Andre Ubehageligheder

Annonce