679 visninger
|
Oprettet:
Lopper - Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Ja... Altså... Min "kære" kæreste har desværre slæbt lopper hjem til vores 2 dejlige katte... (Nøj, hvor er mor hér sur) men hvad er det bedste at gøre og bruge?
Altså.. Jeg har mistet min dejlige gamle kat Midi (mange år siden) til lopper, da han var allergisk overfor middlet... Så jeg er ret nervøs... Ved godt det var et specielt tilfælde, men man kan ikke lade være med at blive lidt nervøs.
Kan i hjælpe mig her? Første gang jeg skal "kurer" lopper alene...
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 337
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg har sjældent oplevet en værre lugt end den. Puuha. Man skal nærmest evakuere afdelinge af huset imens det får lov at virke.
Nåh ja.. men det virker da om ikke andet.
Held og lykke med loppe-bekæmpelsen. Det er noget af en hård omgang at gå i gang med, men det er rart når først det er overstået. Og heldigvis så virker Frontline Combo Vet med det samme, så alle de lopper der bider misserne dør. :0)
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
Ved 1 behandling dør lopperne typisk og ved næste behandling tager man så de æg der er blevet udklækket siden 1 behandling.
Vi bruger Frontline og det fungerer godt. Men du kan altid spørge dyrlægen til råds, hvis du er bedre tilpas med det.
Vi har aldrig behandlet vores hjem, vi har ikke oplevet lopper i omgivelserne, men vi passer dem også grundigt med Frontline. (så har lopperne ikke så store chancer.)
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
jun 2007
Mange tak alle sammen!
jun 2007
Lopper - Hjælp!