{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Lopper - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Ja... Altså... Min "kære" kæreste har desværre slæbt lopper hjem til vores 2 dejlige katte... (Nøj, hvor er mor hér sur) men hvad er det bedste at gøre og bruge?

Altså.. Jeg har mistet min dejlige gamle kat Midi (mange år siden) til lopper, da han var allergisk overfor middlet... Så jeg er ret nervøs... Ved godt det var et specielt tilfælde, men man kan ikke lade være med at blive lidt nervøs.

Kan i hjælpe mig her? Første gang jeg skal "kurer" lopper alene...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper - Hjælp!
  • #1   15. jul 2007 jeg plejer og bruge frontline.

• #2   15. jul 2007 Men hvad med møbler osv? Kan lopperne ikke sidder der i?

• #3   15. jul 2007 Anbefales Absolut D stadigvæk? Er der ikke kommet nye præperater på banen som ikke lugter helt så slemt som Absolut D??
    Jeg har sjældent oplevet en værre lugt end den. Puuha. Man skal nærmest evakuere afdelinge af huset imens det får lov at virke.
    Nåh ja.. men det virker da om ikke andet.

Held og lykke med loppe-bekæmpelsen. Det er noget af en hård omgang at gå i gang med, men det er rart når først det er overstået. Og heldigvis så virker Frontline Combo Vet med det samme, så alle de lopper der bider misserne dør. :0)

• #4   15. jul 2007 Hvis kattene behandles, så uddør lopperne. Lopperne kan ikke overleve og lægge æg på "menneskeblod" så de vil dø. - de kan ikke tåle det der behandles med.
    Ved 1 behandling dør lopperne typisk og ved næste behandling tager man så de æg der er blevet udklækket siden 1 behandling.

Vi bruger Frontline og det fungerer godt. Men du kan altid spørge dyrlægen til råds, hvis du er bedre tilpas med det.
    Vi har aldrig behandlet vores hjem, vi har ikke oplevet lopper i omgivelserne, men vi passer dem også grundigt med Frontline. (så har lopperne ikke så store chancer.)

• #5   15. jul 2007 Glemte at skrive at det også tager skovflåterne....

• #6   15. jul 2007 Vi har heldigvis kun træ-gulve! Så det burde være nok at behandle kattene? Og ikke resten af huset? Jeg vil ringe til dyrelægen imorgen og spørge ang. hvad mærke jeg skal bruge.

Mange tak alle sammen!

• #7   15. jul 2007 Mange tak! De har ikke ret mange... Har lige opdaget det! Checker hver uge da min kæreste og jeg ved, at der er stor chance for at han "slæber" lopper med hjem...

Kommentér på:
Lopper - Hjælp!

Annonce