800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dominans eller teenager? Dominans eller teenager?

Jeg vil gerne vide hvad det rette er at gøre i denne situation.

Min kat og jeg kommer “tit” (1-2 gange i måneden) på besøg hos min mor og hendes kat og min kat elsker det og komme hjem til en hel masse andet legetøj hos min mor end han har derhjemme selvom han ikke har for lidt smiley

Nu er min mor på ferie og siden at min mors kat bliver meget bange og stresset ved miljø skift valgte vi jeg bor hos min mor med min kat så jeg kan passe dyrene og min mors kat mindst muligt lider under stress af forandring:)
Hendes er en hun kat på 3 år sterilliseret og min er en han kat på 10-11 måneder der også er sterilliseret min mors kat vil ikke ligge klods op af ham men de kan sagtens ligge i samme seng dog oplevede jeg min kat hoppede op på bagdelen og ville bide sit fat i nakken men det ville hun katten ikke have men hvad skal jeg gøre i den situation? Der kommer jo ikke killinger ud det er umuligt men skal jeg gribe ind og fortælle min kat han skal stoppe eller bliver jeg nød til at lade dem være og lade hende selv sætte ham på plads? Hun er god til ellers at sige fra overfor sin grænse i andre situationer men synes det gik lidt langsomt med at sige fra da han gjorde det der i går?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dominans eller teenager?
  • #1   2. aug 2018 Hvis han får piverten ind så grib ind, for det kan gøre hende uren. Ellers vil jeg altid blande mig uden om. Hvis du bliver ved med at blande dig hver gang ender det bare ud i en større omgang den dag du ikke når at hive fat.

• #2   2. aug 2018 Alttså… Elvis har hele livet i perioder "parret" ben under tæpper, kat under tæppe eller slet og ret, et tæppe!
    Jeg har altså fået at vide af dyrlægen at jeg skal aflede ham når "det trækker op" og han ved godt hvad jeg mener når jeg siger "Narj Elvis... du skal ikke dét der nu" smiley

Det mest åndssvage er, at han stopper prompte smiley

Så det kan altså godt "trænes væk".

• #3   2. aug 2018 DEt Inger lidt han selv ser det som en leg på en måde han løber fra den ene ende ar huset og springer på hende bagfra han her ikke duttelutten ude og har ikke lavet bevægelsen endnu men han springer om og vil bide fast i nakken men prinsessen skælder ham heldigvis ud hver gang bare ikke hurtigt nok synes jeg har kun blandet mig en gang fordi jeg skulle gå tur med dem og have deres seler på og imens jeg tager sele på jumper han hende det kunne jeg ikke lige orke smiley

• #4   2. aug 2018 Min killing gør det samme med den ene af mine katte. Det er ren leg (for dem i hvert fald). De tumler rundt og bliver det for meget for den gamle, så ryger der et par flade.
    Jeg tror den ser det som en invitation til leg/ballade.

• #5   2. aug 2018 Kastrater kan også sagtens parre, og mine ved godt, at jeg ikke gider det, så når der er en hunkat i løbetid, så går de og skuler efter mig. smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 492 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #6   2. aug 2018 Jeg har også en kastrat,som er i stand til at parre sig,han interesserer sig dog ikke for steriliserede hunkatte smiley

Kommentér på:
Dominans eller teenager?

Annonce