{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.689 visninger | Oprettet:

Katten snakker...MEGET!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja,min dejlige kastrat, han snakker virkelig meget.

Han får AL den opmærksomhed en kat kan ønske sig og bliver stimuleret på mange forskellige måder.

Alligevel går han og snakker hele tiden, nu bliver jeg bekymret om det er fordi han prøver at fortælle mig et eller andet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten snakker...MEGET!!!!
  • #1   12. jul 2007 Tror han prøver at fortælle dig,at han gerne vil have en legekammerat ;o)

• #2   12. jul 2007 peanut snakker os alt for meget og jeg tror hun gør det fordi hun gerne vil ud men det kan hun ikke komme her.

• #3   12. jul 2007 Legekammerat,ja måske? Men jeg må kun have en kat her, men ja det kan nok godt være den mulighed.

Nogle gange er det nemlig som om han kalder...

Han er sund og rask men her på det sidste er alt snakkeriet begyndt.

Han er vant til at være indekat, så tror ikke det er det-det håber jeg ikke,for der er ikke mulighed for han kan blive udekat,bor på 2.sal, ud til station og stor vej.

• #4   12. jul 2007 maria tror bare han godt kan lide at snakke sådan er nogle katte der er.. min micca snakkede os meget i form af kald osv.. så intet at bekrymer sig over.. du kan jo bare snakke igen med ham.. hehe

• #5   12. jul 2007 Det gør jeg også, vi får nogle lange snakke.

Tja, tit virker det bare som om han kalder, han lyder ind i mellem så trist.

• #6   12. jul 2007 Hmm.. Altså min Ronja snakker også meget, har hun altid gjort.. Tror måske også det er fordi at de finder ud af at man svare dem...? Bare en teori..!
    Men det er hyggeligt at få sig en sludder med sin misling når man kommer hjem osv. =0)

• #7   12. jul 2007 hehe min misja snakker også utroligt meget, hun sætter sig og kikker på mig og så miaver hun på en helt særlig måde.... såååå sødt.... men hun er nu også en helt speciel kat, når jeg har min mobil i hånden skal hun også ligge på hånden... skøre mis.... hehe

• #8   12. jul 2007 Wood taler også helt utroligt. Han får opmærksomhed hele tiden, men hvis han mener, at han ikke får nok, mjaver han helt vildt. Og også når han har lyst til en lille godbid smiley

• #9   13. jul 2007 kahlua snakker også - både dag og nat.. Selvom vi har fået chanell har det kun dæmpet det lidt. Men nogle gange kan man høre forskel på hendes kald (hvis hun kalder på chanell, har fået øje på en flue, leger,vil have mad)..men tidligere var det meget mere og det tror jeg var fordi hun kedede sig

• #10   13. jul 2007 Cazzandra snakker også rigtig meget! Det er skønt... Det er tydeligt at høre forskel og vide hvad hun vil. Også tydeligt hvis hun mangler "nusning" smiley

• Tina G
    Tina G Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #11   28. mar 2014 Min søde kastrat er begyndt at snakke meget de seneste to uger, faktisk lyder det ret ynkeligt og som om han plager om mad, mad og mere mad smiley Kan det bare være "forårskuller"?

Kommentér på:
Katten snakker...MEGET!!!!

Annonce