Troede hun døede for mig {{forumTopicSubject}}
Puha, har lige fået mit livs chok.
efter længere tids sygdom i sit underliv er min skønne pige amidala blevet steriliseret i dag, alt er gået vel og ved 14- tiden kørte jeg hjem med hende. Hun var selvfølgelig sligrende og påvirket af narkosen.
Efter en times tid lagde hun sig ud i min løbegård nu vejret var fint, og det fik hun naturligvis lov til. Jeg sørgede bare for at kikke til hende indimoellem.
Kl 16 mente jeg det var tid at tage hende ind, hun skulle jo heller ikke ligge og koge og de kan jo have lidt problemer med at regulere temperaturen efter sådan en narkose.
Detvar der ca 20 min siden jeg havde kikket til hende. Men da jeg kommer ud ligger hun helt slapt hen med overfladisk små gispende vejrtrækning.
Heldigvis havde jeg en veninde som kunne køre os, pga trafikken tog det ca 15 min. at nå frem, der støttede jeg hendes resp. og gav hende lidt kunstig åndedræt, hendes hjerte blev heldigvis ved at slå, men som jeg sad med min slappe totalt bevidstløse kat i armene var jeg sikker på hun skulle dø for mig.
Heldigvis slog hjertet stadig da vi nåede frem og dyrlægen løb ud og tog imod os.
Det viser sig at katte kan få tilbagefald i deres narkose selv om de er vågnet op, og som alle kan gætte er det ret alvorligt, nu er hun heldigvis i bedring og ligger nede på dyrehospitalet til ilt og væske behandling natten over.
Jeg håber aldrig for nogle at stå i samme situation, hold da op hvor føler man sig magtesløs.
Men jeg kan stolt sige jeg reddede min skønne amidala ved at hjælpe hendes vejrtrækning og sørge for hun fik ilt rundt i kroppen.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 337
Hvor er jeg glad for, at høre at alt gik godt!
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Men hvor er jeg glad/stolt for/over at du reddede hendes liv, og kan godt forstå at du følte dig magtesløs i øjeblikket!
Stort bifald til dig - hvor er det godt gået! *Smiler*
Poteknus herfra.
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Puha jeg håber hun kommer sig igen ......
Sender alverdens tanker dig og god bedring til hende.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
nov 2006
det er godt nok et grimt syn at blive mødt med.
Heldigvis ringede dyrlægen en time senere og sagde at nu var hun stabil.
nov 2006
Men det aner man jo ikke før man har stået i situationen.
dec 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 51 Svar: 106
Troede hun døede for mig