{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyser
  • #1   8. jul 2007 Det kan da også være klamydia.. det er samme symptomer ca.. Det er selvfølgelig forskel.. :o) Læs evt på netdyredoktor.. den er rigtig god..

• #2   8. jul 2007 Ja det kan meget vel være Herpes, David Maggs sagde på seminaret her i foråret, at ca 80-90% af alle katte har Herpes.
    De kan være raske smittebærere og aldrig gå i udbrud, nogen kan gå i et lillebitte udbrud, hvor de kniber det ene øje i og andre får et megaudbrud, hvor de virkeligt bliver syge og så er der alle de mellemliggende udbrud.

David Maggs mener så at L-Lysin hører under fænomenet woodoo , altså han mener at det bare ikke virker. Han nævnte ganske vist den store dosis Lis er inde på, men der er ikke nogen videnskablig bevis på at det virker.
    Dog kender jeg et par stykker som sværger til L-Lysin og som mener at have set god effekt..........såååååå smiley

• #3   9. jul 2007 hmm lige nu forstår jeg ingen ting er vi ikk enige om at herpes på mennesker er en kønssydom?? hva har det så med katte afgøre..:D hihi Når men hvis det er det er det så noget de kan smitte mennesker med??

• #4   9. jul 2007 Lis, ja jeg synes også det var en interessant oplysning med den store dosis. Jeg har aldrig prøvet at bruge L-Lysin, idet jeg aldrig har set udbrud hos nogen af mine katte siden Tigerdyret i sin tid (2001) fik et udbrud. Ikke dermed sagt jeg ikke har Herpes inden døre, det ville jeg aldrig sværge på.

Jeg har heller ikke fidus til RC´s Lysin i foderet. Både på grund af den lille mængde, men også på grund af, at jeg mener at Lysin taber sin virkning ved opvarmning/bagning, så det er som at skyde gråspurve med kanoner.

Kommentér på:
Nyser

Annonce