Beholder Silke {{forumTopicSubject}}
jeps, jeg har besluttet mig for at beholde skønne Silke... Charmeur og Cassiopeia har begge fundet søde ejere, så nu mangler de sidste drenge, Avalon og Campari kun Der har været henvendelser men jeg vil gerne have at de får de bedst mulige hjem
Silke er simpelthen det mest specielle jeg nogensinde har oplevet. hun er så kontaktsøgende og kærlig at det er helt vildt. hun kravler konstant op ad mine ben (AV!) for at ligge sig veltilfreds på mit skød hvor hun både spinder, leger og sover. hun er endda vildt glad for fremmede som hun også stjæler hjerterne hos. Derudover er hun rolig, som gjorde at jeg syntes hun vil være perfekt til at bo her hos mig og Amira. Jeg elsker alle de andre lige så højt - men Silke - hun er er bare noget særligt!
Det var egentlig ikke planen at jeg ville beholde nogle af dem da jeg jo slet ikke må have kat, men tror at både mig og Amira vil få glæde af den lille solstråle...
Jeg tager nye billeder af killingerne idag, har desværre ikke fået dem opdateret på det sidste pga eksamens ræs
Syntes bare lige jeg ville dele det med jer herinde
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 39 Svar: 206
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 33 Katte: 16 Emner: 39 Svar: 366
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
Beholder Silke