{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

Kastereret hankat tisser på gulvet.... {{forumTopicSubject}}

Har lige snuppet Gigi i at tisse på min kærestes bukser og før i dag lå der også neget på gulvet- troede det var Fleur fordi at hun er i løbe tid, eller hunden der ikke kunne holde sig- synes dog det var underligt da den lige var kommet ind. Gigi har ALDRIG før tisset andre steder end i bakken, kan det være fordi at Fleur er i løbetid, Gigi er kastereret....??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastereret hankat tisser på gulvet....
  • #1   3. jul 2007 Bare den ene... Har godt nok skiftet kattebakke nu når du siger det, der har jo aldrig før været problemer, men det kunne jo være det.

• #2   3. jul 2007 Men det er en 14 dages tid siden vi købte ny, så han burde vel have gjort det noget før, eller kan han godt få den idé alligevel?

• #3   3. jul 2007 Det har jo bare aldrig været noget problem før... Den bliver tømt 1-2 gange dagligt endda. Men det er da en nem løsning hvis det er hehe.

• #4   3. jul 2007 Ja det er da til at holde ud... HEEELLLT udenfor bakken hehe. Den står i gangen og det er gået ud over stuen.

• #5   3. jul 2007 Nåh på den måde... de er indekatte så han bruger altid bakken.

• #6   3. jul 2007 Jamen det prøver jeg så- tak for hjælpen smiley

• #7   3. jul 2007 Det kan være fordi han er "utilfreds" med det kattegrus du bruger.. Har du skiftet for nylig?
    Har du haft ham til dyrlæge? det kan evt. være noget med urinvejene.. Ellers, som natasja siger, så kan det hjælpe med en bakke mere..
    Det kan også afhælpe det hvis du bruger noget som virkelig fjerner kattelugt.. Nogle produkter fjerner lugten så vi mennesker ikke kan lugte det, men misserne kan godt.. Folk herinde plejer at anbefale rodalon.. Det er også rigtig godt.. smiley

Håber du kan bruge mit svar.

• #8   3. jul 2007 Har faktisk også skiftet kattegrus denne ene gang, bruger altid Golden Grey normalt, men Dyrenes lagersalg- det eneste sted her det fået- var selvfølgelig lukket. Tror nærmere det er det...
    Svar kan altid bruges hehe smiley Tak for det.

• #9   3. jul 2007 Dorthe O: Det kan også være et adfærdsproblem.... hvis ikke der er blod i urinen og han tisser samme mængde som han plejer, burde der ik være noget med urinvejene... (det er det svar jeg har fået fra min)... Jeg står nemlig med samme problem med min kat... Vi har købt en feliway til kontakten - den har desværre bare ikke virket, så næste skridt for os må være en bakke mere... altså 2 bakker til en kat...

• #10   3. jul 2007 Lis D: Så han gøre det, da det gik ud over kærestens bukser og det så bestemt ikke ud som om at det gjorde ondt, men skal nok være obs på det.

• #11   3. jul 2007 Lena- Det er ihvertfald underligt at det kommer lige pludseligt, men det er dog kun sket de 2 gange i dag. Håber lidt at han bare har et midlertidigt flip. DEn 2. kattebakke er på vej ind smiley Hvor længe har din gjort det?

• #12   3. jul 2007 han har gjort det siden dag 1... i starten accepterede jeg det lidt fordi det hele var nyt og det var en stor omvæltning at komme fra internat jo... så havde han en længere pause, og nu er han så begyndt igen...

• #13   3. jul 2007 Natascha: Det gør vi også.... mod min vilje.... smiley

• #14   3. jul 2007 Nå okay, så tror (eller håber) jeg bare at det er i dag det kun er galt, han har kunne bruge den i et år uden problmer. Må bare have fat i det andet grus igen, det er sikkert det.

Kommentér på:
Kastereret hankat tisser på gulvet....

Annonce