{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voliere - hvordan laves den??
  • #1   3. jul 2007 Du kan selv bestemme målene på en voliere ;-))

Hvis du har en stor have, kan du lave en stor indhegning og har du kun et bette frimærke, så kan du jo i sagens natur kun lave en lille en ;-))

Hvad er dine ønsker?? Der er nemlig mange måder, hvorpå man kan lave en voliere smiley
    Gør det noget at der er synlige bjælker?
    Vil du lave den i grøn plast??

Der er så mange forskellige variationsmuligheder, så der er næsten uanede muligheder;-)))

• #2   3. jul 2007 Vi har rigtig meget plads udendørs men meningen er at den skal stå i maskinhuset da katten skal være der når vi ikke er hjemme..
    Jeg ved bare overhovedet ikk hvordan man laver det eller hvordan det er bedst,, Det gør ikke noget at bjælkerne kan ses..

• #3   3. jul 2007 Vores voliere er bygget mellem vores hus og baghus, samt ved siden af huset, der er så kattelem i døren så kattene kan gå ud og ind som de vil, hvis du har lyst er der to album under min profil med billeder af kattenes løbegårde.

• #4   3. jul 2007 Jeg er sikkert meget langsom i opfattelsen, men skal de være i maskinhuset, når I ikke er hjemme??

Må jeg spørge hvorfor de ikke kan være inde?? På billederne er de da inde.....

Jeg må indrømme, at jeg finder det en smule underligt, at kattene skal være i et maskinhus, når I ikke er hjemme.. Det kan jeg altså ikke helt forholde mig til..

Jeg er lidt forvirret...

• #5   3. jul 2007 Den skal være ude når vi ikke er hjemme fordi der også er en hund.. Og jeg frygter at han vil jagte den rundt i huset når vi ikke er hjemme.. Det er kun derfor, og det erkun når vi er på arebejde og indtil at de kan sammen..

• #6   3. jul 2007 Er hunden ikke vant til katte?? siden den jagter den?

Kunne I ikke lukke hunden i et rum - en baggang eller noget?? Så slipper katten for at blive "degraderet" til maskinhuset???

• #7   3. jul 2007 Ja eller måske lave en udendørs løbegård i forbindelse med maskinhuset.

jeg er helt enig med dig Britta... Det virker lidt - øøøhhh "bur"agtigt..
    Jeg er bange for at katten vil komme til at kede sig utroligt meget, hvis den ikke får stimuli fra andet end maskiner..

• #8   3. jul 2007 Heidi C, du skriver "meningen er at den skal stå i maskinhuset"
    Hvaffor en den? Volieren? Narj hva'?
    Mener du ikke at volieren skal være UDENDØRS i forbindelse med maskinhuset? Ellers så forstår jeg da ingenting.

• #9   3. jul 2007 Tinka

Jeg er "bange" for at selve volieren skal være inde i maskinhuset.

Heidi har været online længe efter de sidste tråde blev postet, så desværre tror jeg ikke der kommer svar tilbage..

• #10   4. jul 2007 Jo jo der kommer skam svar tilbage har bare ikke været inde og kigge..
    Tror jeg vil snakke med kæresten om vi ikke kan lave den ude med tag over eller et hus i..
    Kan nemt se hvad i mener med at den kommer til at kede sig.. Havde bare ikke tænkt over at det ville blive mega kedelig..
    Men tusind tak for jeres råd..
    Vil hører om vi ikke kan lave den ude så..
    Men nogen der kan hjælpe mig med min. mål til sådan en... ??
    Hvor stort er stort nok til to mislinger???
    Han får nemlig en legekammerat så han ikke keder sig for meget..

Kommentér på:
Voliere - hvordan laves den??

Annonce