Lidt hjælp (omplacering af katte i anden's navn) {{forumTopicSubject}}
Historien i korte træk... MIn storebror er sådan lidt tilbage (kald det evnesvag)Jeg kalder ham min lillebror og han er gift med en kvinde. For 14 dage siden skred hun og ingen ved hvor hun er. Vi ved dog at hun har fundet en ny kæreste og har haft det i 5 mdr... det kan vi læse (og se billeder af) på en profil hun har på meetyourmessenger.. (ja det er helt ånssvagt) Derinde sviner hun også min "lillebror" og resten af min familie til... problemet er nu at hun ikke kun er smuttet fra min bror men også fra sine to katte... vi passer dem imens min bror får styr på mit liv og sit hjerte, men vi har snakket om at de fortjener et nyt godt hjem.. men hvordan gør man det når de står i hendes navn og vi ikke kan får kontakt til hende...? (ja der er ikke grænser for hvad der kan skrives om hende af grimme ting)
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
Jeg ved faktisk ikke hvad man gør i sådan en situation - men håber da at politiet finder frem til hende.
Held og lykke.
Knus Sanne
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Prøv at kontakte fx Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn. Hvis du forklarer dem situationen, må de have en ide om, hvad I kan gøre.
Lidt hjælp (omplacering af katte i anden's navn)