{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.334 visninger | Oprettet:

Verdens bedste kattelegetøj! {{forumTopicSubject}}

Så har jeg efterhånden købt mig fattig i diverse dingenoter og dibbedutter; kugler og bolde, træer og tæpper, kasser, pinde med fjer, legetøjs-mus, hoppebolde og jeg ved ikke hvad, for at de små elskede pus skulle have noget af lege med... Men OM de gider det??? Nææ nej, det er skam for kedeligt, hvis jeg ikke konstant er der til at kaste bolden, trille kuglen eller vifte med fjerden... MEN så skete det for en halv time siden, at Mille fik fat i en af vores golfbolde, og hvad ser man så... vupti vupti - en halv time er nu gået med leg med golf-bolden.. HELT uden min hjælp.. Det larmer jo noget så voldsomt på vores trægulv med sådan en golfkugle, så det synes de, er SÅ spændende... De er i hvert fald meget optaget af det, hehe... Så det var åbenbart bare det, der skullle til smiley

Tænkte, I måske ville prøve det og havde lige lyst til at dele det s´jove syn med JEr smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens bedste kattelegetøj!
  • #1   27. jun 2007 Hehe, de katte.. Det er typisk. Meas allerbedste legetøj er også kapslen fra en sodavandsflaske, eller især et af mine hårelastikker, jubii.. Hehe

• #2   27. jun 2007 bordtennisbolde er ellers hittet, de er billige og trixie har ihvertfals stor glæde af dem indtil hun har punkteret dem efter ca 5 min leg, men et stk krøllet cellofan er osse et kæmpehit eler for den sags skyld et stk krøllet papir, der skal squ intet til for at beskæftige hende

• #3   27. jun 2007 Faktisk har den almindelige danske husholdning oftest alt hvad katten behøver af aktiviteter. Nemt og billigt smiley
    Korkpropper, kapsler, elastikker, papir, sølvpapir, bordtennisbolde,papkasser, de små clipsdimser omkring poser - you name it. Her hos min mor har jeg opdaget at en helt almindelig sko kan være kilde til mange timers fornøjelse. Især hvis katten kan få stoppet lidt ting derned.

• #4   27. jun 2007 Helt enig,både golfbolde og bordtennisbolde er et hit,men af hensyn til min søde underbo,er de her lagt på hylden...Hun (min underbo) skulle gerne blive ved med at være sød...:-)

• #5   27. jun 2007 jeg ved så ikke lige hvad jeg skal syntes om at katten render med clips el elastikker, trixie får ihvertfald ikke lov til det, for hun ka finde på at æde det

• #6   28. jun 2007 jeg ville så heller ikke give dem hverken celofan eller sølvpapir - tror ikke en kattemave har så frygtlig godt af det.....

men korkpropper og bordtennisbolde er også et hit her - men det ALLERbedste er nu engang papkasser...

• #7   28. jun 2007 Det med vatpindene er min Sutte også rigtig god til.Han skubber lige låget op med snuden og så tar han ellers hvad han skal bruge smiley

• #8   28. jun 2007 uhh.. Katja.. du må ikke snakke om vatpinde.. Mille elsker dem..
    Det er bare med at gemme dem godt, ellers får hun fat i dem.. Vi havde engang en lille krukke hvor de stod i.. TROR I ikke at Mille havde, i løbet af en nat, hentet en vatpind ad gangen, uden at vælte den lille krukke.. Der var vatpinde ud over det hele plus et par stykker tilbage i krukken.. De bliver gemt meget grundigt nu!

Bordtennisbolde er også et hit her.. Men for Bailey, er det ligegyldigt hvad det er, BARE det bevæger sig, så går hun amok.. Heldigvis har hun lært at det samme ikke gælder, hvis det er os der bevæger os..

Det har Bella til gengæld ikke lært endnu.. haha..

Så hun synes det er mægtig skægt at lange ud efter en fødder, når man går forbi.. ELLER om morgenen, når hun kommer op i sengen og spinder.. hvis ikke man vågner, så lægger hun sig i benenden og spinder OG bider i ens tæer! Av.. hihi.. Så kan I ellers tro man får fødderne under dynen.. hihi

• #9   28. jun 2007 Min datter har plastic-isterninger til hendes legekøkken. Dem elsker Budda at slå til og løbe rundt og lege med. Vi er holdt op med at købe kattelegetøj, for vores hund synes det er sjovt at lege med, så efter 5 min. er det tygget til ukendelighed

• #10   28. jun 2007 Woods favorit er et sygerør på en meter. Han kan bruge lang tid på at fare rundt med det i stuen. Og så selvfølgelig mine hårelastikker, eller hvis der ligger en kuglepen på bordet. Det kan han slet ikke stå for. Han gider slet ikke alt det finde legetøj, vi har købt til ham. Lige bortset fra de dér baldrian bolcher, man kan købe på udstillingerne. De kan også godt få nogle slag smiley

• #11   28. jun 2007 Mikkel skal bare have en af alle de papkasser vi nogen gange får ind af døren... når man er ved at åbne står han nærmest i den fordi han vil derned - så det kan altså kun gå for langsomt at få dem tømt smiley

• #12   29. jun 2007 Min killing ELSKER sin sommerfugle avis, som er hængt op i en snor, det er det eneste han leger med! Mærkelige dyr!

• #13   14. aug 2015 Jeg har købt mig fattig i legetøj til min kat
    Hun gider det ikke og jeg har endnu ikke fundet noget hun er interreseret.
    Det er en perserkat på 5år måske derfor????

Kommentér på:
Verdens bedste kattelegetøj!

Annonce