Verdens bedste kattelegetøj! {{forumTopicSubject}}
Så har jeg efterhånden købt mig fattig i diverse dingenoter og dibbedutter; kugler og bolde, træer og tæpper, kasser, pinde med fjer, legetøjs-mus, hoppebolde og jeg ved ikke hvad, for at de små elskede pus skulle have noget af lege med... Men OM de gider det??? Nææ nej, det er skam for kedeligt, hvis jeg ikke konstant er der til at kaste bolden, trille kuglen eller vifte med fjerden... MEN så skete det for en halv time siden, at Mille fik fat i en af vores golfbolde, og hvad ser man så... vupti vupti - en halv time er nu gået med leg med golf-bolden.. HELT uden min hjælp.. Det larmer jo noget så voldsomt på vores trægulv med sådan en golfkugle, så det synes de, er SÅ spændende... De er i hvert fald meget optaget af det, hehe... Så det var åbenbart bare det, der skullle til
Tænkte, I måske ville prøve det og havde lige lyst til at dele det s´jove syn med JEr
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Korkpropper, kapsler, elastikker, papir, sølvpapir, bordtennisbolde,papkasser, de små clipsdimser omkring poser - you name it. Her hos min mor har jeg opdaget at en helt almindelig sko kan være kilde til mange timers fornøjelse. Især hvis katten kan få stoppet lidt ting derned.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
jan 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 46
men korkpropper og bordtennisbolde er også et hit her - men det ALLERbedste er nu engang papkasser...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 31
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
Det er bare med at gemme dem godt, ellers får hun fat i dem.. Vi havde engang en lille krukke hvor de stod i.. TROR I ikke at Mille havde, i løbet af en nat, hentet en vatpind ad gangen, uden at vælte den lille krukke.. Der var vatpinde ud over det hele plus et par stykker tilbage i krukken.. De bliver gemt meget grundigt nu!
Bordtennisbolde er også et hit her.. Men for Bailey, er det ligegyldigt hvad det er, BARE det bevæger sig, så går hun amok.. Heldigvis har hun lært at det samme ikke gælder, hvis det er os der bevæger os..
Det har Bella til gengæld ikke lært endnu.. haha..
Så hun synes det er mægtig skægt at lange ud efter en fødder, når man går forbi.. ELLER om morgenen, når hun kommer op i sengen og spinder.. hvis ikke man vågner, så lægger hun sig i benenden og spinder OG bider i ens tæer! Av.. hihi.. Så kan I ellers tro man får fødderne under dynen.. hihi
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 55 Svar: 319
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 455
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 11
Hun gider det ikke og jeg har endnu ikke fundet noget hun er interreseret.
Det er en perserkat på 5år måske derfor????
Verdens bedste kattelegetøj!