Stjålet kat? {{forumTopicSubject}}
Hej, i Oktober 2013 mistede vi vores elskede hun norske skov kat.
Sidst vi så hende, var en sen aften i Oktober.
Dengang blev hun meldt savnet og vi satte flyers op rundt omkring i byen. Vi ledte efter hende i et helt år. Vi har aldrig rigtig givet op. Vi besøger stadig ofte sider med forsvunde dyr og kigger efter hende når vi er ude.
For få dage siden opdagede jeg en gruppe på facebook, med clavoriante personer som hjalp folk med at finde forsvundne dyr. Her fik jeg hjælp og fortalt at vores kat altså stadig levede og boede hos nogle andre. Dog kunne de ikke se hvorhenne...
Mit spørgsmål kommer så om nogle kender/ selv er i besiddelse af clavoriante evner så du/de er i stand til at finde dyr? Så hører jeg meget gerne fra dig. (Self mod betaling)
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
maj 2011
Følger: 16 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 17 Svar: 195
Hvis man stiller spørgsmålstegn ved ægtheden er man fjern og lukket for den åndelige verden og alt det med mere mellem himmel og jord.
Men jeg ser bare folk (tager også mig selv i det af og til) være alt for naive ift. de informationer de kommer med. Rigtig mange af de ting de siger, er ikke særlig specifikke - selv jeg uden evner kunne bilde folk ind jeg ser noget og få dem til at tro på det.
Derfor må de komme med noget konkret der ikke er at afsløre i ens ansigtsudtryk eller facebook Om jeg er pessimist? Måske. Er jeg realist? Helt klart!
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 17
sep 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 13
Stjålet kat?