{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.488 visninger | Oprettet:

Offer for alvorlig dyrlæge SJUSK! {{forumTopicSubject}}

Gå ind på min hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/Juniecats
og læs på MINDESIDE missemors forfærdelige historie om hvordan sterilisation endte i voldsom pine, smerte og død.
Jeg vil gerne advare jer andre om denne dyrlæge.
Jeg mindes Missemor med dyb sorg i mit hjerte, hun vil altid have en stor plads i mit hjerte og vil altid været savnet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Offer for alvorlig dyrlæge SJUSK!
  • #1   16. jun 2007 puha hved ikke hvad jeg skal sige men jeg syntes du er utrolig stærk at du kunne genemgå de med misse mor.jeg håber alt godt for dig og de små

• #2   16. jun 2007 Stakkel smiley

Har virkelig ondt af dig, og ham dyrlægen skulle da skydes ..

• #3   16. jun 2007 Meget grusom historie.
    Det gør helt ondt at læse.

• #4   16. jun 2007 puha forfærdelig historie, føler med dig. den dyre læge skulle fyres.

• #5   16. jun 2007 Øv hvor er det tragisk smiley Det er da det værst tænkelige der kunne ske efter sådan en operation smiley

Jeg føler virkelig meget med jer og killingerne.. Jeg håber ikke du bliver forfulgt af onde drømme efter den omgang.. Trøste kram herfra..

• #6   16. jun 2007 Åh... hvor forfærdeligt at læse... får det helt dårligt... smiley

Puh, stakkels Missemor... hvor er det synd for hende, og for jer, der måtte igennem denne grusomme oplevelse... Jeg føler virkelig med jer...

• #7   16. jun 2007 Kære ven.

Jeg har lige siddet og læst om Missemor´s sidste timer, og sidder her og kan slet ikke holde op med at græde!
    Det løb koldt ned ad ryggen på mig imens jeg læste det!
    Ved I om dyrlægen hun blev steriliseret ved havde undladt at sy hende indeni? De skal jo sys både udvendig og indvendigt.....
    I ved at I har ret til at klage, ikke?
    Selvom I ikke kan få Missemor igen, så kan I måske være med til at hjælpe med at ingen andre dyr lider samme skæbne som hende.
    Hvor gør´ det mig ondt, og I har mine dybeste kondolancer!
    Hvil i fred smukke Missemor!

Potetrøstekrammer herfra.

• #8   16. jun 2007 Jeg kan hverken spise eller sove på nuværende tidspunkt, jeg er stadig meget chokeret. Jeg har talt med den dyrlæge idag der opererede hende og han holdte stærkt på han ingen fejl havde lavet og mente selv han havde været meget omhyggelig med sit arbejde, men jeg sagde til ham at havde han været det, var dette ikke sket. Jeg blev bare føjet af med at han beklagede da meget, og det var søreme osse uheldigt, men desværre ikke noget at gøre ved, ha´ en fortsat god weekned. Det var hans kommentar. Jeg er så vred og gal og jeg vil bare knalde denne her dyrlæge og har mailet til både kattens værn og dyrenes beskyttelse. Ikke nok med han havd han er skyld i, så behandler han mig også vanvittig ubehøvlet.

• #9   16. jun 2007 Dyrlægevagten som vi var ved i nat sagde at Missemor kun var syetindvendig og havde hverken fået sting eller lim eller noget som helst udvendig. Desuden var der 9 mm mellem stingene hvor der max må være 5 mm.

• #10   16. jun 2007 Det mindste han kunne gøre nu, var at beklage meget og indrømme at han havde gjort noget forkert.. Kattens sår springer ikke op af sig selv på den måde.. smiley

Jeg havde slået ham ned hvis han kom med sådan en kommentar til mig, efter sådan en oplevelse.. Ha' en fortsat god weekend? Hvad var det lige han ikke forstod, den har jo slet ikke været god.. Dumme mand..

• #11   16. jun 2007 Jeg tror slet ikke den mand kan sætte sig ind i folks sorg og smerte. Jeg tror at for ham "er det bare et dyr".

• #12   16. jun 2007 Så burde han ikke være dyrlæge!.. Men ok, den mening har du jo nok også..

• #13   16. jun 2007 Hej Pernille.

Min dybeste medfølelse over hvad der er sket det sidste døgn her!
    Jeg vil bare sige, at har du brug for at snakke, så er jeg her.....
    Jeg har selv mistet en kat på uhyggelig vis, hvor jeg sad med en forfærdelig skyldfølelse bagefter!
    En anden bruger her på KatteGalleri har også været udsat for en berygtet dyrlæge´s behandling af hendes to katte, hvor de var meget heldige at overleve!
    Jeg sidder her og tuder, og kan slet ikke stoppe igen.....

Potetrøstekrammer herfra.

• #14   16. jun 2007 Sidder og få helt kuldegysninger hvor er det dog grusomt.... Ja jeg er jo så nok sådan et menneske der bare ikke havde ringet men taget ned til ham og sørget for at der var andre kunder tilsted som kunne overhøre mig .... Jeg håber for både jer og spicielt missemor at han for en ordenlig repremande for det er fuldstændigt utilgivligt det han har gjort.....

Mange tanker herfra og håber at killinger har det godt.

• #15   16. jun 2007 Hvilken anden berygtet dyrlæge er det? Nu er der flere der har nævnt denne dyrlæge og jeg har aldrig hørt om såkaldte, men vil meget gerne.

• #16   16. jun 2007 Jeg skriver en privat besked til dig, da jeg ikke må "hænge ham ud" herinde.

• #17   16. jun 2007 Hej Pernille & Famile.
    Har lige været på jeres hjemmeside og læse og er dybt rystet, og sider her med tårer i øjnene. Det er jo sygt at en dyrelæge kan lave sådan en fejl, som denne ved missemor. Jeg føler virkelig med jer...

• #18   16. jun 2007 Det gør mig forfærdeligt ondt.. ingen ord kan trøste og kun tiden kan gøre din sorg mindre..

Håber virkelig du får held med at melde den dyrlæge..
    sådan noget burde ikke kunne ske...

Mine dybeste medfølelser

• #19   16. jun 2007 Jeg vil som det første imorgen se om jeg kan få fat på dyrlægevagten og høre om jeg kan få en form for obduktionsattest7erklæring så jeg kan have et håndbribeligt bevis. Killingerne virker til at trives og har opført sig som de plejer gudskelov. jeg var bange for at de ville begynde at lede og miave helt vildt, de har ikke gjort det endnu, heldigvis tager de det meget stille og roligt.

• #20   17. jun 2007 Pernille: Det er godt de kan trives uden missemor, men der kan være de begynder at kalde senere det er jo stadig nyt for dem smiley

• #21   17. jun 2007 De er 5-6 uger. Jeg ved det ikke præcis da det er nogle vi har taget til os.

• #22   17. jun 2007 Tusind tak for jeres tanker og støtte.
    De små killinger har nu inddraget min datters dukkesengtil killingeseng..smiler..Heldigvis har hun flere dukkesenge, så de kan beholde denne.
    I starten var det meningen at vi ville finde nyt hjem til to af killingerne og beholde den sidste killing sammen med Missemor. men nu hvor Missemor er død er vi blevet enige om at beholde alle 3 killinger. Vi har det sådan at vi vil gerne passe godt på dem for Missemor og vi synes killingerne fortjener at blive sammen nu hvor de har mistet deres mor tidligt. Og så er det lidt som om der stadig er en del af Missemor tilbage.

• #23   17. jun 2007 Sider dybt rystet og har læst om Missemor på din hjemmeside. Stakkels Missemor, hendes killinger som nu ingen mor har og selvfølgelig jer. Føler virkelig med jer. Jeg håber at I har overskud til indgive en klage over den dyrlæge der har opereret til Dansk Dyrlæge forening.

Hvad er det for en dyrlæge som I også skriver om?

Trøste kram Heidi A

• #24   17. jun 2007 Nej hun fik hverken krave eller noget som helst andet med hjem. Ikke engang smertestillende som jeg spurgte efter så sagde han bare han havde givet hende en indsprøjtning med smertestillende og det var nok, men jeg kan huske med min mosters kat den fik smertestillende med hjem til en hel uge.
    Killingerne virker til at tage det meget roligt, bortset fra en ting. De plejer at gå på kattebakken selv, men i nat har de flittigt besørget rundt om bakken og ikke i den. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe det?

• #26   17. jun 2007 Forfærteligt, føler med jer.

Trøstekrammer herfra.... http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

• #27   17. jun 2007 Ja det er en gorfærdelig oplevelse. Og kan slet ikke forstå, at I ikke fik en krave med hjem til hende- Det er jo et must hvid man har fået sin kat syet, fordi den i løbet af meget kort tid, kan få slikket stingene op.

• #28   17. jun 2007 Nej nej nej nej....sådan bliver jeg ved med at tænke. Sikke en måde at miste sin kat på.. Kan man kke klage et sted..?? Og hvor er jeg dog ked af at høre sådan noget. :'o(

• #29   17. jun 2007 sikke en forfærdelig oplevelse.. man får det helt dårligt.. føler med dig

• #30   17. jun 2007 Dyrlægevagten som vi varhos fredag nat hvor Missemor døde, sagde det ville være en god idé at få en ny hunkat som reserve mor til killingerne, der kan opdrage dem, er det korrekt?

• #31   17. jun 2007 Man risikerer at blive frosset for at udhænge personer/fimaer osv. herinde, så lad venligst vær´ med det!

Bare en venlig advarsel.....

Poteknus herfra.

Kommentér på:
Offer for alvorlig dyrlæge SJUSK!

Annonce