{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger , hvornår ?
  • #1   15. jun 2007 Hihi lidt sjov formulering, "kan ikke huske hvornår hun blev gravid".
    Måske har du en lille ide om det, 3 uger siden, 4 uger, så kan du nogenlunde regne ud hvornår de kommer... det er nok lidt svært at bedømme udfra billeder, hvis du vil være helt sikker skal du til dyrlæge.
    Jeg ved selv hvordan det er ikke at vide hvornår ens kat skal have killinger, da jeg fik min var hun gravid, fandi vi ud af efter et par uger, og den tidligere ejer sagde at det nærmest var umiligt, da hun ikke kunne blive gravid... Så vi måtte bare vente! Og vente, pg så en dag var de her, de dejlige killinger! Så helt umuligt var det da ikke at hun var gravid, det er lille Gustav da et levende bevis på! smiley

• #2   16. jun 2007 uha.. det lyder som om hun har rendt ude og blevet parret at ebn eller flere tilfældige katte...

pas på dødlige sygdomme.

Men hvis du først lige er begyndt at se at patterne er ved at skifte farve ( mere røde) er hun ca 3 uger henne.

Når du kan mærke killingerne sparke er der ca 1-2 uger tilbage..

når patterne lige pludselig hænger vildt og mælken er løbet helt ned i den... er der få dage tilbage..

husk det kkun er ca..

knus

• #3   28. jun 2007 ´WEEE hun har fået dem nu d:

• #4   29. jun 2007 tillykke! Hvor mange??

• #5   30. jun 2007 6 stykker d: der er 4 orange og 2 grå hvor den ene har lidt orange stribet i hovedet. Har langt dem ind på kattegalleri d:

Kommentér på:
Killinger , hvornår ?

Annonce