{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Birma efterlyses i Brønshøj. {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen.
Hvis nogen vil vide HVOR i Brønshøj Birmaen er forsvundet fra, så kontakt mig venligst smiley
MVH
Lone

Hejsa,
jeg er kommet i en meget, meget ulykkelig situation, efter at have omplaceret en af mine absolutte favoritter, bruntabbymaskede Fit for Fame, som er en voksen birmahankastrat af god størrelse (perfekte aftegn forresten. . .)

Det er lykkedes den oprindelige køber, XX, som var blevet mig anbefalet af en tidl. killingekøber, at 'overse' i kontrakten, at jeg har ubetinget førsteret til at købe katten tilbage ved evt. omplacering. . meget godt klaret på en kontrakt, som strækker sig over knapt 3/4 A-4 side. ..

Men anyway, den 24. maj, meddeler damen mig, pr. mail, at "ups, hun har vist lige overset, at der var noget, der hed forkøbsret i kontrakten, men hvad søren" . . . hun kunne berette, at 'Famsen' nu var 'på prøve' hos en familie i Brønshøj, og hun håbede at jeg ville være forstående.

Nja, jeg havde den største lyst til at råbe så højt, at det kunne høres til Malmø, hvor famsen stammede fra, så hun fik sat håret i en helt, helt anderledes frisure, men jeg beherskede mig ENORMT (af hensyn til ikke at risikere at miste kontakten helt). . .Blot skrev jeg, at 'forståelse', havde jeg nok ikke helt, da det er en af de få ting, jeg nævner MINIMUM 10 gange under et killinge/kastratkøber-besøg, og en af de ting, som virkeligt er kraftigt understreget i min skriftlige kontrakt - at SÆRLIGT ved salg af en voksen kat, er det HELT afgørende, at jeg får muligheden for at tage katten tilbage, hvis noget som helst går galt. ..

Ja, men for ikke at spilde fleres nattesøvn (selv får jeg nok næppe et roligt øjeblik foreløbig), så skal jeg forsøge at gøre resten kort.

Tidl. køber, altså XX, meddeler ikke nærmere detaljer i sin mail, mht familien i Brønshøj, men jeg, som har kendt katten fra den var 8 uger til den var 4½ år gl., er klar over, at denne kat ikke vil passe ind i hvilken som helst familie, og jeg spørger derfor pænt (og i kan faktisk roligt tro mig...) om at få besked, hvis Fame skal blive der, og jeg vil i så fald gerne have navn og adresse på nye ejer.

Har ikke hørt ET PIP siden, - sjovt nok ;-(((((

Øh, jo . . . . Til aften blev jeg forsøgt ringet op på mobilen af en person, som har indtalt en besked på mobilsvar, OG talt med min hjemmeboende datter.. . .

Jae, nu er det sådan, at Fame er forsvundet i Brønshøj. . . Og jeg skal virkelig passe på, hvad jeg siger her, men det lader til, at katten har fået uhindret adgang til udendørslivet, har haft et større slagsmål med en anden kat, og er nu VÆK!

Jeg er først lige kommet hjem, og har derfor ikke talt med denne mand på XX Brønshøj, hvorfra katten nu er forsvundet. Jeg aner ikke, hvor længe han har været væk osv., men må jo gå ud fra, at det er flere dage, før de tænker på at kontakte MIG, 'den oprindelige ejer' ;-((( Jeg ved ikke hvor længe, han har boet på XX el. ret meget andet, for de informationer, er der ingen, som har følt trang til at dele med mig, desværre. . .

Fame er ikke øretatoveret, men chipmærket, er altså en fuldvoksen bruntabbymasket birma (hankastrat), med fire hvide poter, som er stort set ens. . . fine blå øjne. .
Jeg mener ikke at vi kan vedhæfte billeder her, men jeg har selvfølgelig MASSER. . . Og jeg vil lægge en del op på min hp i morgen formiddag!

Men PLEASE, hvis nogen skulle se el. have set ham, vil i så ikke gerne kontakte mig på song-hio@post.tele.dk , tlf. 56287225 eller mobiler 20111176 el. 22664646, **NÅR SOM HELST PÅ DØGNET**

Utroligt sørgmodige hilsner,
Charlotte.

Charlotte Holm
Song Hio Sacred Birmans
Denmark
~^..^~ www.songhio.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Birma efterlyses i Brønshøj.
Kommentér på:
Birma efterlyses i Brønshøj.

Annonce