{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Hjælp.....Hun flytter rundt på killingerne {{forumTopicSubject}}

Mis har hele natten og her i fromiddags slæbt de små fra det ene rum til det andet, hun piver konstant jeg ved ikke hvad jeg skal når hun lige som kommer og klager.... kommer og lægger dem op til mig i sengen, klager og slæber dem så ned af trappen igen... nogen råd???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.....Hun flytter rundt på killingerne
  • #1   15. jun 2007 hun har en kasse til dem, som altid har stået i soveværelset hvor der er ro og fred, men der skal de åbentbart ikke være mere.... dørene står åben de andre steder på nær ind til det ene værelse, så der er frit valg for hende på nær derinde.

• #2   15. jun 2007 Når mine hunkatte gør sådan, kan det være tegn på, at hun vil have hjælp til at fodre dem... eller hun gerne vil have dem sammen med familien - det er ikke alle hunkatte, der vil have fred og ro med deres killinger... nogle vil helst være med "hvor det sker";-)
    Hvad fodrer du hunkatten med? Hvor gamle er killingerne? Hvor mange killinger er der? Morkatten skal have fri adgang til godt killingefoder og gerne KMR (killingemodermælkserstatning) - husk på, at AL den næring, hun indtager, går direkte til killingerne.

• #3   15. jun 2007 Min nuværende hunkat insisterer på at føde i sofaen - ingen flytteri her;-), men til tider kommer hun med én killing, som for at fortælle mig: madskålen er tom, jeg kan ikke made denne her - HJÆLP! så fylder jeg madskålen op igen, og så er hun glad igen;-)

• #4   15. jun 2007 Velkommen i klubben,det tror jeg vi vist alle har prøvet...
    Mit råd er,prøv at se hvor hun vil ligge med dem og så lade hende få sin vilje,med mindre at det valgte sted er helt "umuligt".Min missemor valgte for nogle år siden at ligge under badeværelsesskabet,så var det bare at bukke og skrabe og lade missepige bestemme...Til gengæld blev de så også liggende der,indtil killingerne selv futtede rundt...:-)

Kommentér på:
Hjælp.....Hun flytter rundt på killingerne

Annonce