{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

killinger og rigtig mad? {{forumTopicSubject}}

hvornår ca skal de begynde at have fast føde, og hvad er det smart at starte med ?
vi tager på ferie den dag de er 4 uger og kommer hjem en uge efter... kan de godt klare sig med mælk fra moderen, bliver der ved at være næring nok?
ja skriver da jeg ike vil begynde for tidlig, og ja nok ønsker at det kan gå med mælk til efter ferien, da jeg jo ikke selv er hjemme til at holde øje med dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killinger og rigtig mad?
  • #1   12. jun 2007 Har du ikke nogen til at kigge efter dem? hvis de evt skulle begynde med andet foder smiley

• #2   12. jun 2007 jo det har jeg, men vil helst selv være her, det er min lillebror på 17 der skal være her i denne uge.

• #3   12. jun 2007 Din lillebror på 17 kan sagtens finde ud af at åbne en dåse Hills Kitten et par gange om dagen smiley

• #4   12. jun 2007 Hvis det er din bror på 17, ville jeg vente med den faste føde til hjemkost fra ferie. Tænk hvis han pludselig står med små killinger der har ondt i maven o.l.
    Han skal bare sørge for at missemor spiser godt i den uge, så hun bliver ved med at producere godt med mælk. Fodr hende evt med killingefoder. Det er også godt at have i huset, hvis nu killingerne ikke skulle få mælk nok pludseligt. Så kan det blandes op med afkølet kogt vand. Har din bror en kyndig han kan ringe til, hvis han bliver i tvivl ?

• #5   12. jun 2007 Har lige kigget i min store kattebog smiley
    Der står at ved 4-5 ugers alderen kn man begynde at tilbyde killinger fast kost, man kan vist få noget færdiglavet dåsemad til killinger, så det er vel nok omkring den alder som dine har, hvor de begynder så småt på fat kost. smiley

• #7   12. jun 2007 tak får rådene, ja der er mine svigerforældre der kan træde til, og ferien er bestilt for 3 måneder siden ... så ikke noget der er planlagt nu... han kan sagtens klare det , nok mere mig der er lidt nervøs og pylret.

• #8   12. jun 2007 Selvfølgelig kan din lillebror klare det og det er vigtigt at killingerne kommer i gang med fast føde.
    Nyd din ferie og lad være med at bekymre dig smiley

Kommentér på:
killinger og rigtig mad?

Annonce