{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.845 visninger | Oprettet:

Svært at finde hjem til gratis killing {{forumTopicSubject}}

Min søsters kat har fået 5 stk dejlige killinger.
Hun har annonceret diverse steder om gratis killinger, men får ingen seriøse henvendelser!

Er det meget svært at finde hjem til killinger selvom de er gratis?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Hjælp til en kommede som skal skilles ad 300 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Beskæring af to træer 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svært at finde hjem til gratis killing
  • #1   10. jun 2007 mine bliver vacc og ormekur og loppekur og jeg mangler at komme af med 2 ud af 5

• #2   10. jun 2007 Jeg kan kun tilslutte mig Britta og Ditte. Det er meget bedre at give killingerne en rigtig god start og så forlange lidt for dem. Det ville jeg i hvertfald selv vælge til hver en tid.

• #3   10. jun 2007 Helt enig med Britta og May-Britta.
    Med en pris på dem undgår du også, at de bliver hentet og brugt til slangefoder. Der sker nemlig - desværre!

• #4   10. jun 2007 Der fødes simpelthen for mange killinger hvert eneste år. Om så folk blev tilbudt penge for at tage killinger til sig, så bliver der ikke flere gode hjem af det. Men som Britta er inde på: hvis man som seriøs kommende katteejer ønsker en killing, vil man nok foretrække en killing, der er blevet neutraliseret, mærket og vaccineret. Jeg ville i hvert fald foretrække at give de 475, eller for den sags skyld 1000 kroner, for en sådan killing, frem for at tage en jeg fik gratis.
    Og så synes jeg i øvrigt man bør finde hjem til killingerne FØR man lader sin kat blive drægtig. Og allerhelst: Neutraliser!

• #5   10. jun 2007 Undskyld a'et May-Britt (giver varmen skylden)

• #6   10. jun 2007 Hejsa
    Moren er en stor killing og det var ikke meningen.
    Hun skal neutraliseres nu her....

I foreslår at man giver dem til dyreværnet eller hvad?

• #7   10. jun 2007 trunte.: det der bliver forlsået er at i giver killingerne en vaccine og et sundhedstjek og tager lidt for killingerne så folk der skal ud og ha en killing os ved de kommer fra et godt og seriøst hjem.

• #8   11. jun 2007 jeg har lige været på noget der hed dragørmarket og der blev der solgt killinger til 2oo kroner, de blev revet væk på 30 min. har selv lige købt killing igår og jeg gav 400 kroner for hende.

Hun havde fået loppekur og ormekur. så synes også at i skal tage lidt for dem.Håber at killingerne får nogle dejlige hjem.

MvH Maria

• #9   11. jun 2007 Puh-ha! Impulskøb på et marked lyder for mig ikke rigtigt. Anskaffelse af en kat skal være nøje gennemtænkt.

Kommentér på:
Svært at finde hjem til gratis killing

Annonce