{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Hvor meget vådefoder ved siden af tør? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har lige et lille spørgsmål. smiley Jeg er begyndt at opvarde lidt med vådefoder ved siden af tørkosten, da Cabotine er en kræsen kat. Da hun muligvis er drægtig nu, og jeg gerne vil have hun er i rigtig god form til fødslen opvarder jeg, så hun kan få noget ekstra. smiley
Hun får RC Queen, og jeg vil lige høre folket om hvor meget vådefoder jeg "må" give hende så det ikke ødelægger næringen i hende tørkost. Jeg har aldrig før brugt vådefodder ofte, men kun tørkost godbidder, tun, rejer, kylling m.m.

- Kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget vådefoder ved siden af tør?
  • #1   8. jun 2007 Tina - Må jeg lige prøve at få fingerne i. smiley ved mine forældre skal derud i denne månede, og have vacc hund og kat. smiley Så kan de lige hapse noget med til mig. smiley

• #2   8. jun 2007 Ja jeg syntes jo lidt vådvoder er godt her om sommeren til væskedepoter, mine deler en pose, de dage de ikke får kogt kylling eller fisk med væde.( de er 4)
    Jeg bruger gerne hills vådposer til killinger.

• #3   8. jun 2007 R.C.Babycat,godt tilskud til alle der har brug for ekstra kalorier og protein. Prøv også økologisk tykmælk og bland evt.creme fraiche 18% i,det er en populær blanding her i huset og det giver både kalorier og mineraler.Brug fantasien,det er vigtigere at de spiser lidt end slet ikke og jeg kender kun alt for godt problemet med en kræsen kat,for min britepige Aida har aldrig nogensinde spist tørfoder og vil garanteret heller aldrig komme til det.....Hende har jeg så valgt at fodre med råfoder/barf og det fungere perfekt.Måske skulle du prøve det til din missepige ?

• #4   8. jun 2007 Vores plejer normalt aldrig at få vådfoder, men jeg giver dem noget nu, da jeg er nødt til at kunne lokke medicin og zoolac i Bebse. Da hun skal have medicinen i 3 uger, tror jeg altså også, at det kan blive svært at få dem afvænnet igen bagefter. Så må jeg se om der kan falde lidt godbidder i stedet.

Synes altså ikke det er nødvendigt med vådfoder. Så hellere noget kogt kyllinge eller fisk engang imellem.

Men nu drikker vores katte altså også ret ret.

Kommentér på:
Hvor meget vådefoder ved siden af tør?

Annonce