755 visninger
|
Oprettet:
Rachel i pension, efter dyrlæge besøg. {{forumTopicSubject}}
Rachel blev nevtraliseret får 9 dag siden, og det har også gået helt fint endtil i morges, da vi stod op og fik lyst til at putte lidt, så jeg at hun var indsmurt i blod, så da kl blev 8 gik turen rask afsted mod dyrlægen, men der var ikke noget galt som sådan, men hun skulle holde sig i ro til på fredag, også spurte dyrlægen om vi ikke lad hende blive der over i pension også tænkte vi at det kunne vi lige så godt, så er vi da sikker på at det ikke sker igen....
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Stammede blødningen fra såret eller fra skeden?
Hvis den stammede fra såret, er det meget atypisk, da dette normalt skulle være vokset sammen efter 9 dage. Det er da også på 10. dagen, men fjerner sting, hvis såret ikke er syet med selvopløselige sting.
Hvordan har såret set ud i de forløbne 9 dage?
Stammer blødningen derimod fra skeden, kunne det tyde på, at suturen er bristet indvendig, og det er en indre blødning.
Det er så muligt, dyrlægen vil observere, om hun stadig bløder, eller om det har drejet sig om en "gammel" blødning, og det indvendige sår har lukket sig. (Hvis det var en "gammel" blødning, ville blodet nok have været mørkt i modsætning til en frisk, som vil være lysere).
Krydser fingre for et godt resultat!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 10.085
Håber hun er hos en dygtig dyrlæge. Rigtig god bedring med hende!
nov 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 57 Svar: 260
Rachel er blev nev. af dyrlæge Sten Kokholm fra Slagelse dyrehospital, som jeg stoler 100% på, da jeg har været i praktik hos ham + han nev alle kattene fra kattensværn Slagelse... Han er en super god dyrlæge... Har også fået lov til at komme og se til hende mens hun er i pensiton...
Rachel i pension, efter dyrlæge besøg.