{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.824 visninger | Oprettet:

Helle M
Helle M
Tilmeldt:
25. jun 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

flydende kost ? {{forumTopicSubject}}

jeg har opdaget at min gamle hankat emil har meget svært ved at tygge sig gennem maden, vi har ikke rigtig lagt mærke til det før i dag, da vi har to yngre katte, og de plejer at spise sammen alle sammen

men idag spiste emil så alene og han var evighed om at kæmpe sig igemmen engang tun...

har i et råd til noget flydende kost til ham ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flydende kost ?
  • Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #1   25. apr 2007 ja det er værd at prøve....for han skal nyde de sidste af hans dage på fuld mave

  • Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   25. apr 2007 han er blevet utrolig tynd og vi troede jo bare at det var fordi han var blevet gammel, men så opdagede vi idag at han havde utrolig svært ved at spise sin mad.... så syndt


  • #3   25. apr 2007 Hejsa. Du kan ved de fleste dyrlæger købe foder fra Hills, der hedder A/D. Det er en lille dåse, med foder der mest af alt minder om torskerogn. Det bruges ofte til syge dyr, eller nogen der skal komme sig ovenpå f.eks. operation, der er ekstra af alt det gode i.. :o)
    De er som regel ret vilde med det, det "lugter" også rigtig godt. Du kan blande det op med vand, og røre det til den konsistens som du synes passer, lige fra grød, til helt flydende. På den måde får han også en del væske..

    Jeg skal så sige, at jeg synes at jeg har hørt noget om at der er kommet en ny udgave, der hedder lidt noget andet, men det er ihvertfald værd at prøve at køre til nærmeste dyrlæge efter det.
    Jeg mener at det kostede 12 kr. for 125 gr., ihvertfald da jeg for 2 år siden arbejdede ved en dyrlæge,- men deres priser stiger hvert år...
    Håber at du kan bruge det.

    Forresten, hvor gammel er han?


  • Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   25. apr 2007 jeg ved ikke hvor gammel han er....da vi igen tog et dyr ind som folk bare ville have kasseret!!!! men vi har haft ham i små 10 år tror jeg så helt ung er han ikke smiley

  • #5   25. apr 2007 Okay..., havde selv to katte, indtil henholdsvis sidste sommer, og sidste efterår. De blev begge 17 år...

    Kan du ellers bruge rådet?


  • Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   25. apr 2007 ja tager mod alle dem jeg kan få smiley jeg ville jo mene at noget som tun ville være nemt at tygge, men det kniber desværre,

  • #7   26. apr 2007 Stakkels mis. Der er noget galt, sandsynligvis en slem tandpine. Men det kan også være noget andet. Få ham tjekket og behandlet hos dyrlægen!

  • #8   26. apr 2007 Britta :o) Han er jo også i hvert fald 10 år plus ekstra år :o) Men ellers lige min tanke, at få hans tænder tjekket hos dyrlægen også. Kan jo være der kan gøres noget ved det, så han får nemmere ved at tygge :o)

Kommentér på:
flydende kost ?

Annonce