{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

P-piller - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hejj allesammen!

Cirkeline har nu været mor i godt 2 uger nu og har to killinger liggende. De er supersøde!

Men hvornår skal Cirkeline begynde at have P-piller igen? Kan det have nogle konsekvenser for modermælken?

Så ja, stiller mit konkrete spørgsmål igen; Hvornår skal vi begynde at give hende P-piller igen?

Hun skulle jo nødig blive gravid igen inden hun er færdig med de killinger hun har nu..! o.O

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-piller - hvornår?
  • #1   22. apr 2007 hej..

in lille tiger er lige startet da hun har fået sin først løbetid.. hun er fra september 06

men når der stadig er killinger er der ingen grund til at gi så længe de diger, medmindre hun render ude. hvis hun render ude skal killingerne min. være 3-4 uger før du starter.

meeen hvorfor neutralisere du ikke bare. Det er farligt at få killinger med fremmede han katte, da både din mis og killingerne kan være død syge og dør.

knus

• #2   22. apr 2007 Hejsa Malene
    Min Freja har en killing på 3 uger, hun begyndte på p-piller da killingen var 1 uge gammel, fordi jeg har en hankat i huset og vil helst bare være på den sikker side. Hun skal så have et kuld killinger mere senere her i år.
    Min dyrelæge siger at det er helt ufarligt at tage p-piller når de giver mælk og synes bestemt at jeg skulle starte når killingen var en uge gammel, fordi hun skulle kunne komme i løbetid omkring 10 dagen. igen og det ville jeg jo ikke risikere.

• #4   23. apr 2007 Tak for henveldelser!!!

Hun er netop ved at gå i løb, så det er betryggende at høre fra alle i erfarende mennesker, at det ikke har konsekvenser ^_____^

Vi har to katte, kasterater, og vi får hende ikke neutraliseret, da det stadig er uvist om hun lige skal have et til kuld killinger, men hun skal højst sandsynligt neutraliseres...

Kommentér på:
P-piller - hvornår?

Annonce