Mille lugter {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Mille har i noget tid lugtet af l.... ud af numsen!
Jeg har egentlig ville se tiden an, men min x synes det bliver værre og værre og selvom Mille elsker og sove hos ham om natten, har han meldt pas, for han kan ikke holde lugten ud.. Jeg synes ikke umiddelbart jeg synes hun lugt slemt slemt, men kommer hun forbi og vil kæles jo så stinker hun...
Er der nogle der har en ide om hvad problemet kan være? Og hvad man kan gøre/skal gøre ved det?
Gør hun sig ikke nok ren deromme eller?
Gry er faktisk os begyndt og snuse hende meget bagi de sidste dage, hvor jeg har måtte få Gry væk eftersom det er ret klamt!
Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan se afføring nogle steder omkring numsen
Har hun katte anal kirtler ?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg ville tage hende til dyrlægen, da jeg havde min hunkat for en del år siden, opdagede jeg, at så snart mine drenge gik og snusede til hende, var hun syg få dage efter, så drengene vidste det altså før jeg opdagede noget.
Røde dufter ikke af roser hele tiden, men med han er det dårlig rengøring, og alt for meget pels som dækker, så han bliver klippet og vasket bag i
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Sofus lugtede fælt da han havde orm. Han pruttede og var noget så giftig, så måske et dyrlæge tjek og ormekur?
sep 2016
Følger: 5 Følgere: 227 Katte: 6 Emner: 14 Svar: 124
Mille virker udover dette ellers helt normal.. idag har jeg snakket og kæler med hende og hun ligger os ved mig nu.. og jeg kan intet lugte fra hende idag
Tak for jeres gode råd
Jeg vil holde øje med Mille
Mille lugter