kat prutter - meget {{forumTopicSubject}}
jeg har Speedy, som er ved at blive en ældre herre på snart 14 år
han er begyndt at spise en hel del vådfoder. spiser da godt nok også tørkost. Men er meget glad for vådfoderet, og så har han samtidigt fundet ud af at han bare kan komme ned i køkkenet - noget han ikke har gjort i de 3½ år vi har boet her på langeland. ved ikke hvorfor han lige pludselig ikke ville ned. og ved hellere ikke hvorfor han lige pludselig opholder sig mere hernede end ovenpå. ulempen er så at han har mere adgang til vådfoder end tidligere, og det mener han så at man skal spise. før spiste han mest tørfoder, og her var der ingen prutter.
men for f... hvor han er begyndt at prutte. det lyder værre end hestenes prutter. og de stinker næsten lige så slemt som de lyder
er det pga vådfoderet?
det er en blandet landhandel jeg har i vådfoder. har vel 10 forskellige slags, så det er blandet det som kommer på gulvet
hvad kan man gøre ved det? altså ud over at undgå for meget vådfoder?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg ville lige få tjekket ham og hans tænder, for dårlige tænder kan jo gøre, at blød mad er bedst, og han er en ældre herre, som har ændret adfærd så et senior tjek er da på sin plads.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
han får også lige et tjek oveni
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
han får canosan og det virker rigtig godt på ham.
har været mere obs på ham i går, og han har lige klap været så slem med hans prutteri i går.
kat prutter - meget