{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.195 visninger | Oprettet:

Sorte katte = Brune katte ???? {{forumTopicSubject}}

Hmm... Sad lige og kiggede lidt på min Buster, og jeg syns at han er begyndt at blive mere brunlig... Altså kun set sådan i skæret, eller hvordan man siger det..

Også var det jeg tænkte om ALLE sorte katte blev mere brunlige når det blev sommer, og sommerpelsen træder frem...?? For jeg synes da tit om sommeren at der er katte som ser sorte ud, men også er brune... Men ved ikke om det er alle katte der bliver lidt brunlige når sommeren kommer frem...??

Hvad tror eller ved i ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorte katte = Brune katte ????
  • #1   29. mar 2007 Bettina - Det er fordi solen påvirker pigmentet i håret/pelsen. Ligesom mennesker også får lysere hår om sommeren så får sorte katte der går meget ude ofte et brunligt skær/bliver brune :o) Nogle bevarer self deres sorte farve bedre end andre, ligesom nogle også er mere gennemført blåsorte om vinteren end andre

• #2   29. mar 2007 Ok... Det virker jo logisk nok.. Kom bare til at tænke på det da jeg så på Buster, og det var egentlig ikke noget jeg videre havde tænkt over. Men Buster går ikke mere ude, han er indefor, men han for selvf. sollys igennem vinduet.

Men oki, så blev jeg også lidt klogere i dag.. *s*

• #3   29. mar 2007 heste får os et rødeligt skær i pelsen når de er sorte...

• #4   29. mar 2007 plet er også lidt brunlig

• #5   30. mar 2007 hej..
    ang. hest. hvis en sort hest har brunt på sig om sommeren eller et brunt hår i halen, er de sortbrune. Man kan ikke kalde dem sorte.

Min oldenborg har jeg altid kaldt sort, men da jeg skulle have pas på hende, fandt hende der tjekkede min hest brune hår, så der står den er sort brun.

det samme gælder måske for katte.
    sanne

• #6   30. mar 2007 Min gamle kat var sort at se på om vinteren og rødbrun om sommeren. Der er vist billeder af begge dele i fotoalbummet med Sille.

Kommentér på:
Sorte katte = Brune katte ????

Annonce