1.223 visninger
|
Oprettet:
Et godt tip :) {{forumTopicSubject}}
Hvis man har problemr med katten krader i væggen eller hva det nu kan være, så køb nogen pebermyntedråber, og drøp på, katten kan ikke fordrage lugten af det.
Det samme gælder ved hunde.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Jeg har sat glasvæv op inde i mit soveværelse, og kattene er helt vilde med at kradse i det, men ikke det alm. savmuldstapet der er andre steder i huset. Specielt Buster forstår ikke et nej, og bliver ved. Vi må gå helt hen og fjerne ham, hvor han så bae går derop igen. Jeg vil helst at de sover sammen med os, men det er da skdie irriterende at det ser sådan ud...
Men så er mit spørgsmål om det giver pletter ??, og om det kan hjælpe hvis jeg får væggen malet ??.. Det er måske et underligt spørgsmål, men det er jo sat op ubehandlet og ved ikke om det er derfor...
Nogle der har noget hjælp, så de ikke kradser hele hytten ned.. *ss*
jun 2006
Om det giver pletter på ubehandlet træ kunne jeg nu godt tro, ubehandlet træ er jo meget følsomt. Men jeg kender ikke det glasvæv du snakker om?
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Jeg tænker at det måske også kan være at de vil have opmærksomhed. Det er for det meste om aftenen når vi ligger os til at sove, elle rom morgenen når vi skal op.. Om morgenen så giver vi dem selvf. morgenmad, og om aftenen siger vi jo nej til dem, men de er deroppe igen lige efter. Jegved ikke om det er en provokation eller om de gør det for at fortælle noget...
nov 2006
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 28 Svar: 112
jun 2006
Men ja, prøv bag en dør og se hvordan det går :o) Ellers så sprøjt det på noget pap/stof etc, og hæng det op der hvor de plejer at hvæsse kløerne, så det lugter grimt der (for kattene).
Et godt tip :)