{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Vægtkontrol {{forumTopicSubject}}

Vi synes ikke Jessy tar særlig meget på mere, hun spiser rigtig godt og alt det. Men jeg sys bare ik der sker noget. Hun vejer 3 kg. af en alder af næsten 7 mdr. er det normalt? Hun er fuld af krudt og vokser meget i længden, men hun ser så tynd ud..
Er der nogen der har haft samme problem? og hvor lang tid gik der inden hun rigtig tar på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtkontrol
  • #1   29. mar 2007 Hun får killingefoder, både "flydende" og knaser...

• #2   29. mar 2007 det samme tror vi også er med Jessy. Men det er bare lidt træls for der så mange der siger: " Blir den ik størrer?" eller " Hvor er du da en tynd kat" smiley

• #3   29. mar 2007 Det hedder Catz og det er fra coop(Super Brugsen's)

• #4   29. mar 2007 Det er fuldfoder til killinger

• #5   29. mar 2007 Mette R - Hmm, jeg er ikke helt siklker på at det er godt nok indholdsmæssigt. Selvom det hedder diet foder osv (har arbejdet i en brugs, tror jeg kender det foder du snakker om). Jeg vil anbefale dig at gå over til Royal Canin, Hill's eller lign. som fås hos dyrlægen og dyrehandler. Og det er helt bestemt ikke dyrere. Jeg havde også problemer med at min hunkat bare ikke ville tage på efter en fødsel. Jeg prøvede at skifte til dyrlægens, wow. Hun tog bare lige pludselig på, så jeg har helt bestemt kørt med det siden.

Men ellers så vokser killinger/ungkatte i den alder gerne i ryk. Vægten kan stå stille i en måned, og så rykker de bare lige pludselig og tager 2-300 gr på i løbet af nogle uger :o)

• #6   29. mar 2007 Rebecca.. men SKAL ikke helst fodre med det andet foder er også ok.......

Personligt ville jeg fodre med RC eller hills.... evt snakke med din dyrlæge om din kats vægt problem og evt sætte hende på en lille fede kur hvis durlægen mener hun er for tynd..

jeg har selv en lille pige som jeg synes er en streg i luften.. men hun er perfekt vægt messigt siger dyrlægen så det vælger jeg og tro på..

Naja

• #7   29. mar 2007 Vi har brugt alt det bedste foder fra Hills. Har været til dyrlæge osv. osv. Bebse er snart 9 mdr. og vejer godt 3 kg. Ikke meget for en Norsk Skovkat. Men hun har bare døjet SÅ meget med sin mave og har heldigvis taget godt på de sidste måneder.

Så jeg kender godt til det med, at man synes, at ens kat er lille i forhold til andres smiley Kunne vi dog bare vælge at lade være med at sammenligne med andre katte, ville vi nok være bedre tilfreds - og roligere med den vægt og str. vores katte nu engang har.

Kommentér på:
Vægtkontrol

Annonce