spørgsmål vedr mærkelig opførelse {{forumTopicSubject}}
har et spørgsmål vedr mærkelig opførelse
jeg har Krumme som er en voksen hankat. fandt ham da han var omkring 8 mdr. smidt af sammen med en ungkat og en voksen kat.
men han har altid gjort dette
sidder foran billeder (med glas) og spejle og kan faktisk sidde der i lang tid. Bare sidde og gloder på sig selv.
men katte kan jo ikke se ting nær på. Så hvorfor sidder han så der?
nogen forslag ?
den anden dag sad han der i 15 min. Gjorde det også her til aften. Og det er altså noget med at sidde med hovedet max 5 cm fra spejlet/billedet.
joken er at han tror at han kan kigge ud , og at han tror at det er et vindue. men hvorfor han så lige sidder med næsen inde i et billede - gerne af mig - ja det ved jeg så ikke
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men jeg tænker mere på at katte jo ikke kan se ret godt tæt på...
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jul 2008
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Yasmin elsker også at stå oppe foran spejlet som en rigtig pige.
jul 2008
man er lige ved at sige at han må være overpæn.
det er vist helt ok med den måde han er smidt af på. han har det jo som blommen i et æg. bare han slipper for at komme i bad - han hader virkelig vand
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Min Tøsen har en sjov vane med at når hun er med på toilettet så sætter hun sig foran døren hvorpå der er monteret et fuldsize spejl med ryggen til mig og kigger ind i spejlet, men hun kigger ikke på sig selv hun kigger på mig, det er tydeligt at hun søger min øjenkontakt i spejlet, så på en eller anden måde ved hun jo det er et spejlbillede og hun også ser mig i det, for når jeg snakker til hende så reager hun ved at kigge på mig gennem spejlet og ikke ved at vende hovedet og kigge direkte på mig. Underlig kat
Så katte ser nok tydeligere end vi tror, de med at de ikke ser tydeligt indenfor 30 cm, betyder jo heller ikke at de intet ser, blot at de ikke ser tingene tydeligt, men i det vi ikke kan se gennem kattens øjne så ved man jo egentligt ikke hvor utydeligt de ser.....
nov 2012
Følger: 1 Svar: 7
spørgsmål vedr mærkelig opførelse