Urolige/aktive katte {{forumTopicSubject}}
Idag fandt jeg grunden til, at mine katte har været mere urolige og aktive end de plejer, jeg vidste der var noget uden for som tiltrak dem, og de har ofte rejst sig pludseligt, med rejste øre, og jeg har ikke vidst hvorfor.
Men da jeg kom hjem for en 1/2 time siden, var en af naboerne lige kommet hjem, og stod på svalegangen, og der kom en lille sort/hvid kat ned af trapperne, jeg gættede på det var en pige, det var korrekt, og jeg gættede på den ikke var neutraliseret, igen rigtigt, den lå og vred sig på jorden, for at få kontakt, rullede frem og tilbage, skød ryg og snakkede. Naboen har haft den en månede, den skulle være indekat, men den har været vandt til, at være ude, og den har haft killinger i sommer den ser ikke gammel ud og er ret lille, men lidt rund.
Da jeg sagde den var i løb, skulle den ind den skulle have nyt hjem og den skulle helst ikke være med killinger, men den trivedes jo ikke med indelivet.
Mine drenge kan garanteret høre hende når hun snakker, også inden for, og det er da også hende der får dem til at stå og strække hals ved vinduer og hegn jeg håber hun når at få nyt hjem, uden at blive væk eller blive med killinger først.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg håber det næste hjem bliver det sidste, som neutraliseret og med udgang.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men hvorfor får de ikke bare steriliseret den lille mis og så lade den få sig udeliv som den er vant til???
Må man ikke have udekat der hvor du bor eller hvad er det der gør at de bare opgiver den lille stakkel og sender den videre til måske endnu en naiv familie, den lille kat ender jo måske som kastebold fra hjem til hjem
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
maj 2012
Ja Susanne drengene høre den helt sikkert.
Jeg har kun en gang haft en hunkat, hun var fikset, men noget var galt, for i perioder opførte hun sig som om hun var i løb, ikke så tit og ikke så længe som normalt heldigvis, men det gjorde drengene tosset i låget, de blev for altid uvenner, efter en af de første perioder, for Tulle ville kun lege julelege med Birk, og det syntes Dee Jay ikke om
Første gang var jeg ved at gå i panik, for det så mega voldsomt ud, ind til jeg så Tullas henførte blik hun var helt salig, selvom Birk ikke gjorde det rigtigt, han havde fat i nakken på hende, og så trampede han med den ene bagpote, lige over halen på hende, Dee Jay forsøgte, men hun blev sur over hans famlerrier, han kunne ikke gøre det som hun ville, og hun puttede også hellere med Birk, selvom de før havde været venner alle tre og havde puttet på kryds og tværs.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg håber den lille mis får et andet godt og for evigt hjem, det lyder til at han har fundet et hjem til hende men at de blot ikke kan overtage hende før senere, det er jo også finde t nok, han kunne jo give hende p- piller indtil hun skal neutraliseres, ved godt det ikke er super godt eller 100% sikkert, men dog bedre end at tage chancen med at hun stikker af og bliver gravid, for at holde hende inde bliver helt sikkert en kamp, hun vil 123 hurtigt kunne smutte ud mellem benene på ham, for tro mig hun vil ligge/stå på lur og forsøge igen og igen.
maj 2012
Jeg hilser normalt bare på ham, så kender ham ikke sådan, at jeg kan ringe på, og fortælle hvad han skal gøre, men møder jeg ham, vil jeg spørge ind til den lille tøs
Urolige/aktive katte