Kidas første sne {{forumTopicSubject}}
kan bare ikke få taget et godt billede
så bliver med en fin kat og dårligt vejr. eller også bliver det med godt udenfor og en hovedeløs kat....
det har virkelig været sjovt at se. Her til aften faldt den første sne her på langeland. Kida sad i vinduet og kunne bare ikke forstå hvad det var der kom ned fra himmelen. Og hun sad der faktisk rigtig længe og var dybt koncenteret.
det er da også noget mærkelig noget.
så nu må der gerne komme noget mere til i morgen når de skal ud i løbegården. det er nemlig altid sjovt at se når de første gang møder sne.
hvad siger Jeres misser til snevejret?
og har I fået sne i dag?
okt 2005
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 97
Men intet sne omkring Skælskør
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
nov 2017
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 38
okt 2005
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 97
Men kattene kommer ikke ud, er først selv lige kommet hjem, så de skal ikke have sele på og ud og kigge, måske i morgen, må se om sneen stadig er der, og om jeg har en sele som passer lille Ziva
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Sofie skulle lige se det lidt mere an, men da jeg gik ind gik hun på opdagelse
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 47 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 115
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.510
De at sneen falder udenfor reagere mine 2 rødder ikke på, men Tøsen nægter at gå i det og Smilla har aldrig prøvet at være ude i sne så det aner jeg ikke, men sidste år tog jeg for sjov en snebold med ind i stuen til hende og den skulle hun i hvertfald ikke alt for tæt på, hun skyndte på afstand men jeg den var kold og våd så nej tak
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 183
Kidas første sne