3.151 visninger
|
Oprettet:
Vi har fået kat, og har brug for råd {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg er lige blevet katte ejer Så er det jeg gerne vil spørge, må katten godt få makrel altså det på dåse? der er jo en risiko for ben i osv.
P.S katten er ca 6 mdr gammel så den kan godt spise det meste
en anden ting, den har vidst altid fået fortyndet mælk at drikke, da den ikke gider drikke vand hvis vi giver den det. Er det usundt eller betyder det ikke noget?
Mvh Glen
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Mine katte elsker det...og egentligt er det mærkeligt, for dyr burde ikke kunne lide tomat, men mon ikke man glemte at fortælle kattene det *LOL*
Med hensyn til mælk i vand, så har Britta ret. Jeg giver nogen gange mine katte lidt kaffefløde i vandet, for jeg aner ikke om mine katte kan tåle mælk, men jeg ved de kan tåle kaffefløde
Tillykke forresten med jeres nye kat
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 25
mar 2007
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
mar 2007
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Tun - kun i små portioner (ca. 5 katte om 1 ds) og ikke hver dag, tungmetaller, gir dårlig mave hvis der gies for meget
Vand - skal katten have ofte, renser nyrer og urinveje, godt at ha vand stående flere steder hvis man har en kastrat
Mælk - nej tak, katte bliver mere og mere laktoseintolerante jo ældre de bliver fra killinger
Kaffefløde - ja tak, det er det mælkeprodukt som bedst kan optages af katte
Tigermælk - fløde,tykmælk,æggeblomme,druesukker blandet er ligeledes lækkert for katten, fedende
Held og lykke med jeres nye misling
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 79
Vi har fået kat, og har brug for råd