{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

se min naboers to søde misser {{forumTopicSubject}}

har lige taget billeder af mine naboers to katte Sille og Tarzan. de skulle nemlig bruge nogle billeder i forbindelse med at de vil sende julekort.

mine naboer er 86 og hun er 84 år.
for nogle mdr siden døede deres tilløbere kat. hun sov stille ind. de var bund ulykkelige. så de måtte bare have en ny mis. eller rettere de ville have to neu hankatte
så jeg var på nettet, og fandt to dejlige drenge på 5 år. fra samme kuld
dem var vi så ude og hente hos en familie som måtte have dem på værelse da de havde 5 hunde, som desværre ikke kunne lide kattene. så her havde de boet i 4 mdr da vi hentede dem
begge katte var meget stresset. den ene havde ikke meget pels pga stress. Men begge katte er nu rigtig fine i pelsen

det er bare det bedste mine naboer har fået. de er bare så glade for dem. Det er deres børn. de må bare alt, og får alt
til trods for at begge katte endelig var hus/have katte, så har min naboer valgt at kattene ikke kommer ud før til foråret. Og så bliver det i snor i den første stykke tid. vi bor nemlig tæt på vejen.
de har haft en kat i næsten 20 år og den havde løbegård. den der døede var en som boede et andet sted også.
de gider ikke engang at være i udestuen - det er for koldt. mine naboer har det ret varmt i deres hjem. Så det passer fint med at kattene ikke har fået sat vinterpels i tidligere hjem

begge drenge har taget godt på.

men her er Sille (sort/hvid) og Tarzan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  se min naboers to søde misser
Kommentér på:
se min naboers to søde misser

Annonce