se min naboers to søde misser {{forumTopicSubject}}
har lige taget billeder af mine naboers to katte Sille og Tarzan. de skulle nemlig bruge nogle billeder i forbindelse med at de vil sende julekort.
mine naboer er 86 og hun er 84 år.
for nogle mdr siden døede deres tilløbere kat. hun sov stille ind. de var bund ulykkelige. så de måtte bare have en ny mis. eller rettere de ville have to neu hankatte
så jeg var på nettet, og fandt to dejlige drenge på 5 år. fra samme kuld
dem var vi så ude og hente hos en familie som måtte have dem på værelse da de havde 5 hunde, som desværre ikke kunne lide kattene. så her havde de boet i 4 mdr da vi hentede dem
begge katte var meget stresset. den ene havde ikke meget pels pga stress. Men begge katte er nu rigtig fine i pelsen
det er bare det bedste mine naboer har fået. de er bare så glade for dem. Det er deres børn. de må bare alt, og får alt
til trods for at begge katte endelig var hus/have katte, så har min naboer valgt at kattene ikke kommer ud før til foråret. Og så bliver det i snor i den første stykke tid. vi bor nemlig tæt på vejen.
de har haft en kat i næsten 20 år og den havde løbegård. den der døede var en som boede et andet sted også.
de gider ikke engang at være i udestuen - det er for koldt. mine naboer har det ret varmt i deres hjem. Så det passer fint med at kattene ikke har fået sat vinterpels i tidligere hjem
begge drenge har taget godt på.
men her er Sille (sort/hvid) og Tarzan
aug 2015
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 107
At sørge for sine naboer både dem på 2 og 4 ben
Skønne misser håber de et eller andet sted er klar over hvor heldige de er.
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 742 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 7.994
hele dagen går jo med at passe de to misser.
så nu har naboerne noget at stå op til. Og man kan godt mærke på dem at de er rigtig glade for kattene. de snakker ikke om andet - næsten
så det er det rigtige hjem for Tarzan og Sille
jul 2008
jul 2008
familien havde børn og det var dem som havde navngivet dem
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jul 2008
det er værre for jeg har også en Sille, men det er jo en dame. så det kan blive en meget svær opgave at hitte ud af om det er han eller hun. for hvis Sille er det vi taler om...
vi kommer jo der over flere gange om ugen.
se min naboers to søde misser