Sidste omgang med FORL tænder. {{forumTopicSubject}}
Ja så har jeg en tid til på tirsdag, så skal Mitti af med de sidste 3 tænder, så er FORL et overstået kapitel for mine 2 drenge, som så begge er helt tandløse.
Jeg havde håbet, at det kunne vente til Januar, men Mitti begyndte, at gå af maden, være lidt mere stille og vælge andre sovepladser, og jeg må ikke kikke tænder, men så lidt rødmen ved en af dem.
Det bliver godt når det hele er overstået
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
maj 2012
Så skal jeg bare nyde dem resten af deres tid
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
maj 2012
maj 2012
Så er Mitti færdig med FORL ja jeg ligger i sengen med ham, så han kan finde ro, og Røde sover sammen med os, han har haft travlt hele dagen, med at lede efter Mitti.
Det var kun 3 tænder, men en hård omgang.
I august blev de røntkengotegraferet sidst og den ene havde lidt mussegnav, men nu var det gamle tanden/ rødderne erstatte med knogle som var meget bastant og fusioneret med kæben, men ud kom de, og uden brud på kæben, som er en stor risiko, når alt er vokset sammen
Han er selvfølgelig stadig påvirket af narkosen, men hvis det er som det plejer, så har han det godt i morgen igen
Jeg har linket til en gammel tråd om FORL/TR havde helt glemt den, men ledte på Google efter billeder af tænder hvor FORL har fået dem til at gå i et med kæben.
Røde har trods han ingen tænder har, fanget en solsort i sommer, og idag kan jeg ikke mærke på ham, at han ingen tænder har.
Der er kun 2 problemer ved det, 1. Han skal have hjælp til at spise græs. 2. Han laver totter i pelsen når han vasker sig, så han bliver klippet de steder hvor det er værst, feks kraven og hans mave og bukser.
dec 2012
maj 2012
Godt jeg har R10 hjemme, så alt der kan vaskes bliver det, og selve madrassen var der næsten intet på, så håber det går med R10, og har trykket så meget vådt væk som muligt, der skulle jo helst ikke blive gentagelser
Mitti har spist nogle gange nu, så han har det nok helt fint i morgen.
dec 2012
maj 2012
Hagen er heller ikke så hævet som den var igår, og han spiser som han plejer
Lige nu sover han på mit skød, men har været i haven er par gange sammen med Røde, men han kommer som altid hurtigt ind, når der ikke er solskin, og de løber jo ikke frit.
maj 2012
Sidste omgang med FORL tænder.