{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Buffas til dyrlæge -Fjotte med??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
(opdatering fra i går)Har nu snakket med dr. dyr og vi skal af sted med Buffas om en lille time. Han mener ikke det kan være øjnbetændelse, da det kun er det ene øje!

Nå, men fik spørgsmål er om det er totalt over pylret, at tage Fjotte med? Vi vil ca. være væk i 2,5 time og ellers skal Fjotte jo være HELT ALENE HJEMME -ja ja er nok lidt pylret. Derudover er Buffas meget bange for at køre+dyrlægen og måske det kan hjælpe. Vores lille transportkasse er i stykker, så jeg ville putte dem begge i en -den er meget stor -vil dyrlægen grine sin r%¤ i laser, hvis jeg tog dem begge med???

Hilsen en pylret missemoar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buffas til dyrlæge -Fjotte med???
  • #1   26. feb 2007 Tag du endelig dem begge med jo mere trygge er de...

• #2   26. feb 2007 Hvad er dyr er Fjotte? kat eller hund? kan kun se Buffas på din profil.

Men jeg tror ikke det vil hjælpe at stoppe 2 dyr i en, næsten uanset hvor stor den er, Buffas nervøsitet kan smitte af på Fjotte og derved gøre Fjotte ligeså nervøs, derfor vil det nok næppe hjælpe.

Jeg syntes det lyder lidt mærkeligt en kat ikke kan have øjenbetændelse på 1 øje, det havde Benzer for en 14 dages tid siden. Han fik noget til øjet og er idag rask og uden mén af det...
    Men jeg ved så heller ikke hvad symptomer din Buffas har, så derfor så kan jeg heller ikke vurdere det.

Benzer var sat til af øjensnask (KUN ved det ene øje), og dyrelægen gav os noget øjenplut til at dryppe i det. Hvis det ikke hjalp, skulle Benzer i fuld narkose og have taget prøver...for at finde ud af hvad det så var. Men indtil videre har han ikke haft yderligere problemer med øjet...

• #3   26. feb 2007 ja, jeg tænkte jo at han kan holde ham lidt i "poten" i mens;-)

• #4   26. feb 2007 Fjotte er en kat -killing

• #5   26. feb 2007 Hmm jeg ville nok sige at du skal lade den anden kat være alene hjemme. Det samme gjorde jeg med Walter da Carlo skulle til dyrlægen...

Har fået at vide at det godt kan stresse en kat op, og det er næsten synd hvis du får dem begge stresset op.

Hels og lykke med ham.

Knus Sanne A

• #6   26. feb 2007 Jeg tog dem begge med og det gik super. Fjotte holdte hovedet koldt og det gjorde at Buffas var meget mindre stresset end han plejer.

Dyrlægen mente også det var en god ide........

• #7   26. feb 2007 hvad sagde dyrlægen så til hans øje ?

• #8   26. feb 2007 han kunne ikke se en skade på det, så vi fik noget at dryppe det med og skulle så vi se om det ikke gik over -ellers kontake dem igen

Kommentér på:
Buffas til dyrlæge -Fjotte med???

Annonce