Udkørende dyrelæge i Svendborg? {{forumTopicSubject}}
Hej alle på KG.
Har tidligere hørt om dyrlæger der kører hjem til en, altså på hjemmebesøg og vil derfor hører om der er en sådan i Svendborg eller omegn, da jeg har en stresskat.
Skal til dyrlæge for vaccination med den, og den anden her onsdag, men da den stresser sådan, vil jeg gerne finde en bedre løsning for den, og der er det jeg tænker om der måske findes en dyrlæge der kører på hjemmebesøg, fremadrettet, når jeg skal have dyrlæge senere hen? Pågældende kat skal chippes senere, så den ikke kun er øremærket, og kunne være rart det kunne gøres hjemme,så den er mere tryg, for syntes det er synd den skal stress sådan, og nu igen skal det på onsdag, så vis jeg kunne undgå det fremadrettet ville det være bedre
Håber nogen kan hjælpe
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
http://vgvet.dk/dyrlaege_paa_sydfyn_info/
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg har selv en kat der stresser vildt meget ved bilkørsel hun får 2 dråber på en godbid hun elsker, hvis hun ikke får det så hyperventilere hun og savler som jeg ved ikke hvad af bar stress, det gør hun slet ikke når hun får dråberne. Det er et naturprodukt og er altså ikke medicin eller skadeligt, det sløver ikke katten men sænker blot stressniveau, det er beregnet til mennesker men bruges også til dyr.
aug 2016
Følger: 35 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 28
Hende må jeg prøve og kontakte næste gang Britt L
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
https://www.matas.dk/bach-rescue-remedy-draaber-10-ml
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Min Silla er ikke begejstret for dyrlæger og heller ikke for at køre i bil. Hun gik de næste timer efter besøget og kiggede lidt mistænkelig rundt og da det ringede på døren nogle timer efter dyrlægen havde været her var hun væk og under sengen . Men derefter gik det ret hurtigt over, da hun fandt ud af hun ikke kom igen. Så noget stress var der jo men jeg synes det var mindre.
Så bryder jeg mig heller ikke meget om de venteværelser på klinikkerne, hvor de ikke adskiller dyr der smitter fra andre. Hvad enten det er min egen kat eller andres dyr. Det gør hun på sin klinik ved modtagelsen. Jeg ved så ikke hvor udbredt den praksis er men har ikke oplevet det sådan 3 andre steder her på Fyn .
Udkørende dyrelæge i Svendborg?