1.063 visninger
|
Oprettet:
Katte mad {{forumTopicSubject}}
hvad er best nogen siger det ene og nogen siger noget andet og der er jo meget at vælge imellem...... og kun tørkost eller også vådfoder hvad er best ? har spurgt min kat men den svare sku ikke hehe....
Lige pt for hun hills våd og tør foder tilkillinger selvf. og er blevet anbefalet noget der hedder olivers nogen der kender det der OLIVERS ????
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
jeg fodrer selv med RC.. hun har altid tørfoder til at stå, og så vil hun så få vådsnask engang i mellem også..
derudover får hun lidt fisk og kylling engang i mellem også.. og rejer selvfølgelig..
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 240
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Jeg begynder dog langsomt at skifte over til Royal Canin, da jeg har killingefoder fra dem liggende, og hun skal jo have killingemad et stykke tid endnu. Jeg tror ikke, der er problemer i det, da hun er møgtræt af sin egen mad, og overfalder Rumlemors hver gang, hun kan se sit snit til det! Også når Rumlemor spiser! Men hun er så godmodig, at hun bare lader den lille komme til, så jeg må holde øje med dem.
Så får hun hver aften lidt killingevådfoder fra Hills, som hun er helt ekset med, og Rumlemor får light-udgaven, og er også vild med det, selvom hun ellers ikke kan lide vådmad.
Rumlemor er lige skiftet over til Hills Indoor Cat, som jeg nok også vil give Perle Puf engang, når hun er rigtigt voksen.
jan 2007
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 38
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 39
jan 2007
nov 2006
Jeg er desuden ikke enig i at vådfoder fungerer som "tandbørstning"..Det er muligt at det er godt at de får brugt tænderne ved at tygge, men mener bestemt ikke at tørfoder har nogen rensende effekt...
jan 2007
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Og så er jeg begyndt at give Bebse (Hjalte gider ikke spise det) kogt kylling, fisk og noget ris (fordi hun har sart mave og hun nyder at få andet end kun tørkost og hun stortrives på det). Hills til Bebse og RC Maine Coon til Hjalte af tørkost.
nov 2006
Og det tror jeg ikke på at det gør...Og jeg er ikke den eneste..vores tænder bliver da heller ikke renset fordi vi spiser noget der knaser...ja sammenligningen ved jeg ikke om holder men...:
http://www.littlebigcat.com/index.php?action=library&act=show&item=doesdryfoodcleantheteeth
http://www.blakkatz.com/dryfood.html
(link fjernet)
Jeg er ikke modstander af tørfoder, siger bare at vil man have renset kattens tænder, må man give tørfoder der HAR en rensende effekt (oral care osv.) eller børste tænderne...
jan 2007
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 10
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 212
Katte mad