673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Introducering af killinger til hinanden Introducering af killinger til hinanden

Vi har for en måned siden fået vores ene killing (en huskat) som nu er 16 uger. Han er faldet rigtig godt til herhjemme. Nu er vi lige kommet hjem for en time siden efter vi har været i Tyskland og hente vores anden killing (en Sphynx). Han er 13 uger.

Har spurgt til råd tidligere om hvordan 2 fremmede killinger bedst introduceres for hinanden. Jeg fik at vide at det var bare at åbne tranporteren med den nye og lade dem klare det selv.

Det er hermed gjort.. men synes vores ældste killing er ret voldsom ved den nye. Han vil bare lege, men er meget voldsom i sin leg. Den nye er forståeligt nok meget nervøs ved det hele.. har lige været på en køretur på 6 timer, blevet taget fra sin mor og har tilmed været er smut ved dyrelægen og blive chippet og vaccineret oveni..

Ville i bare lade dem klare den selv? Eller hvad tænker i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Introducering af killinger til hinanden
  • #1   23. sep 2017 Så længe der ikke flyder blod, så skal de nok finde ud af det. smiley

• #2   23. sep 2017 Nu det er en hårløs kat, ville jeg nok bare sørge for, at den ældste får klippet kløerne lidt, der kan lettere komme ridser i huden, når den ikke har pels,,, men det med af klippe kløer har jeg så altid gjort, i forbindelse med ny kat smiley

• #3   23. sep 2017 jeg vil nok bare lade dem selv finde ud af det
    har selv næsten lige fået kida,og hun blev bare lukket ud.
    killinger er ikke de væste til at blive sat sammen. hold øje med dem i dag, især fordi det har jo været en lang dag for den nye

• #4   23. sep 2017 Der flyder intet blod smiley den nye killing siger også fint fra.. vores ældste killing forstår bare ikke rigtig et nej, og er meget ivrig for vild leg. Han har fået en på hovedet et par gange nu af den nye.. men ikke nok til at lade ham være åbenbart.. så var bare i tvivl om vi skulle blande os helt uden om, eller skælde ud når den gamle killing er voldsom.. indtil videre har vi ikke rigtig blandet os i det.

Jette: ja han skulle gerne blive hårløs i løbet af det første år eller 2.. lige nu er han ikke helt hårløs.. så han har noget til at tage fra med smiley

• #6   24. sep 2017 Lotte:
    Mange tak smiley

Med hensyn til pelsen.. så er det skam rigtig hvad jeg skriver.. en Don Sphynx kan ændre sig markant de første 2 år.. vores forrige kat, som var en blanding af huskat og Don Sphynx gik ligeledes fra kort ruhåret pels, til stort set ingen pels. Det er meget sjovt at se hvordan de kan forandre sig smiley

• #7   24. sep 2017 Du må endeligt ikke skælde ud, hvis du syntes det går lige voldsomt nok til værks så kan du jo finde noget legetøj frem og aflede opmærksomheden, så blander du dig ikke rigtigt men du give den nye killing mulighed for at få en pause når nu den store killing ikke rigtigt forstår et nej, det skal han nu nok lære med tiden

• #8   24. sep 2017 hvordan går det med dem i dag?

• #9   24. sep 2017 Det går meget bedre idag smiley de har leget hele formiddagen.. og sovet sammen et par timer i sofaen.. den ældste killing har tilmed vasket den nye lidt idag.. og de har spist af samme madskål, trods de har hver sin.. så vores ældste killing har nok bare været ivrig og glad over at få en ny ven, nu hvor han har været selv de sidste 4 uger smiley

• #10   24. sep 2017 det lyder til at gå fint smiley smiley
    de skal nok blive bedste venner

Kommentér på:
Introducering af killinger til hinanden

Annonce