Fodre kat ved bordet !!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige katteelskere.
Jeg skal bruge jeres mening, til at afgøre en diskussion med min dejlige kæreste.
Jeg syntes ikke jeg er sart, NORMALT.
Min søde kæreste har den dårlige vane, at fodre katten når vi spiser, og måske nusse den lidt. (Jeg mener ikke dyrene skal tigge når man spiser, eller fodres under bordet)
Men i dag, efter hun har fodret og nusset kat ved bordet, dybber hun hendes brød ned i min karrysovs! Dvs hendes kattebaktusser-hænder, holder på brødet det bliver kørt godt rundt i min dejlige sovs ??
Vi kan simpelthen ikke blive enige om hvem der har ret her. Så jeg tænker kattegalleri er det rigtige sted at spørge.
Er jeg sart, eller er hun ulækker???
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
og jeg er ikke død endnu jeg spiser dog ikke af andres tallekner. her er jeg så sart.
jeg spiser hellere ikke sammen med kattene. de må gerne smage mit kød men de får det på gulvet.
min mor har tilmed to gange kommet til at sutte en gaffel ren, som hun havde brugt til at hælde kattemad op med. det overlevede hun så også.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.252
jul 2008
hun puttede jo ikke fingerne ned i sovsen. Kun brødet. så du overlever også denne gang
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
nov 2013
Og mit køkkenbord er racerbane for Orientalerne.
Men heldigvis findes der både vand, klud og rengøringsmidler.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Det ser jeg ikke noget problem i, vi bruger jo bestik når vi spiser og så dør vi heller ikke af et par kattehår.
Som regel er katte ret renlige(siger jeg, vis katte nogen gange kommer ind og ligner nogen der har rullet sig i en mudderpøl), så det er begrænset hvor mange bakterier du ikke allerede har på hænderne kommer på - Vasker i begge hænder inden i kan spise?
Men kæresten og dig må jo nå frem til en løsning som i begge kan leve med. Når du har svært ved det, så må hun altså også acceptere at i skal finde et kompromis.
Jeg synes der er meget lidt menneskemad som katte har godt af at få og det de kan, kan de altså godt spise i deres egne madskåle.
Og når du har det problem som fx med brødet, så må hun vel acceptere at hun kun dypper brød i sovs på hendes egen tallerken. Brødet kan jo skæres ud på forhånd, så der ikke skal gramses på hele brødet for at få en skive.
Det er faktisk sjældent at vores katte komme hen til os når vi spiser, det er jo ikke spændende for dem, så når det sker er det som regel bare at de lige kommer og smyger sig om benet, siger miv og så går de ud til deres egne madskåle.
nov 2013
jul 2008
jeg burde være hys da jeg går i dialyse og har en del andre sygdomme.
men lige med kattene nej er er jeg ikke hys. gider bare ikke at have kattehår i maden, og det har vi nu hellere ikke
men derimod spiser jeg ikke sammen med andre. det er min tallerken. og det samme gælder bestikket. vi som personer smitter jo hinanden. kattene smitter jo ikke
jul 2013
Følger: 4 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 36 Svar: 406
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
nov 2013
Det får de skam heller ikke lov til her.
jul 2008
og så var tilmed brød imellem fingerne.
mine får ikke lov til at tage selv. Og ingen kat på bordet når vi spiser
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg spiser ikke af sammen bestik som den eller slikker på mine fingre tre efter kattene har slikket på fingrene, men der kan godt forekomme kattehårene i maden, de bliver så pillet ud og så spist videre.
Til gengæld er jeg super sart og syntes det er ækelt når hunde får lov til at slikke deres ejere i hovedet eller endnu værre direkte på og i munden,det syntes jeg er klamt, min kat vår aldrig lov at slikke mig i ansigtet, ikke at de nogensinde har gjort tilnærmelser til det men de ville ikke få lov.
Jeg kunne nu så heller ikke finde på at tage noget fra en andens tallerken uanset hvem det var uden jeg havde fået lov først, så måske du og din kæreste bare skal have den regel at i har hver jeres tallerken og den andens tallerken er forbudt område uden tilladelse.
nov 2013
jan 2017
Følger: 1 Svar: 1
Fodre kat ved bordet !!!!!!!