Fri debat i kattegrupper? Nej da! {{forumTopicSubject}}
Så fik man da prøvet at blive slettet og blokeret fra Facebook-gruppen, katte-forum.dk. Jeg har ofte været meget aktiv derinde, og især brugt siden til hurtigt at spørge om noget ang. min kat, nu man alligevel var online, så det er sku ærgerligt!
Det ironiske var så, at det sidste jeg har kommenterede på derinde (hvilket jeg må formode er grunden til jeg blev blokeret??) var et opslag, hvor en klagede over, at i visse grupper bliver ens kommentar slettet, hvis admin ikke var enig. Jeg skrev så, at det desværre også er set i selvsamme gruppe og at det åbenbart var svært at skelne mellem sin egne holdninger og det, at være objektiv admin. Ingen advarsel, ingenting fra admin, men nu én blokering rigere!
Har ofte undret mig over folk, der skrev et opslag derinde, som tydeligvis viste en anden holdning end admins, som derefter stod som udmeldt i gruppen. Nu kan jeg ikke lade være med at tænke, om de også bare er blevet slettet, inden de nåede at få deres svar. Det er godt nok super latterligt og samtidig ironisk i lyset af min sidste kommentar. Andre som har oplevet noget lign.?
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
nov 2013
Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 102
Hold da op, det var da også latterligt. Var det da noget møntet gruppen, siden du blev slettet for det? Men jo tak haha
nov 2013
nov 2013
Nå, men så vil jeg da også meget hellere være en del af de udstødte haha
nov 2013
nov 2013
Jamen det er egentlig også rart nok at høre, for det er alligevel lidt af et chok at opdage, nu man ikke selv føler, man har forbrudt sig på nogle regler.
nov 2013
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg tror nok at det var katteforum - men jeg er ikke sikker.
jan 2017
Følger: 1 Svar: 2
Men hvad der også er normalt er, at den bortviste bagefter sidder alle mulige andre steder og klager sin nød og erklærer sin uskyld.
Man kan jo blot lave sin egen gruppe og lave reglerne som man selv mener de burde være, i stedet for hyle over reglerne i andres og ynke over, at man ikke skrive og gøre som det passer en.
nov 2013
Ja, gid det var så lige til, men der er da væsentlig forskel på det input man får fra en gruppe på 10 medlemmer til 10000 medlemmer. Det er jo netop det, som er så ærgerligt.
jan 2017
Følger: 1 Svar: 2
nov 2013
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Nu er der i en anden gruppe delt et billede af din udtalelse, om den er årsagen til din bortvisning vides ikke.
Seriøst: Er denne tråd ikke på vej til at ligne noget der hører hjemme på fb???
Dele andres udtalelser - ja man kan i hvert fald ikke føle sig tryg i lukkede grupper.
Hvad er det egentlig for en mentalitet vi efterhånden udviser på de sociale medier? Der sidder et menneske foran skærmen , et menneske man kan såre.
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Fri debat i kattegrupper? Nej da!