{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Har afleveret Mono hos Dr. dyr...åhhh! {{forumTopicSubject}}

Ja så er Mono's dag kommet, hvor hun skal steriliseres, have fjernet knuden sat have hendes årlige vac.

Må sige at jeg er en smule nervøs.....turen ud til dyrlægen var os lidt vild, da Mono hader at køre i bil...så hun var meget stresset da vi kom derud, men heldigvis har jeg verdens sødeste dyrlæger, de lod Mono få et helt rum for sig selv, så hun ikke skulle sidde i bur blandt de andre dyr, og så snart hun kom derind faldt hun helt til ro, og vendte sig om på ryggen....så ville hun nusses på maven:)....
-og så skulle jeg jo gå, hvilket nok også var bedst, da dyr jo kan lugte de stress hormoner mennesker udskiller når de er lidt nervøse/bekymrede. Men en sød sygeplejerske derude fra ville blive hos hende til det blev hendes tur....
- jeg skal ud og hente hende ved 14 tiden....glæder mig til at få hende hjem igen, Mitzi er os begyndt at lede efter hende:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har afleveret Mono hos Dr. dyr...åhhh!
  • #1   7. feb 2007 Sara B.. Det skal nu nok gå godt.. men forstår udmærket din nervøsitet.. sender dig varme tanker og X fingre for Mono

• #2   7. feb 2007 nårh krydse også fingre herfra for Mono-missen, håber hun kommer sig godt oven på operationen :o)

• #3   7. feb 2007 1000 tak..det varmer...ved godt de er dygtige og det hele, men der er jo altid en risiko, og har godt nok ikke helt ku' finde ud af hvad jeg sku gøre af mig selv....men nu skal jeg snart hente hende, og glæder mig bare så meget til at få hende hjem...og mon ikke hun os glæder sig til at komme hjem:)

• #4   9. feb 2007 bare lige for at opdatere....Mono er hjemme igen i god behold. Hun var dog noget rund på gulvet og dårlig da hun kom hjem, men nu går det meget bedre og hun er som hun plejer at være....meget kælen:)

Kommentér på:
Har afleveret Mono hos Dr. dyr...åhhh!

Annonce