{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

hmm ser tv??? {{forumTopicSubject}}

Min lille hunkat mille er begyndt at sidde foran tv`et og forsøge på at fange tingene der bevæger sig på skærmen(til stor underholdning) så ville lige høre om der var nogen der vidste hvor meget en kat kan se? Og om der er andre der har oplevet det eller om det bare er mig der har en lidt skør kat....:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm ser tv???
  • #1   2. feb 2007 Nogen af mine kan også godt lide at se fjernsyn..

• #2   2. feb 2007 Wood ser også meget tv. Men det er mest, når der er flyvere i fjernsynet - han ser altid med, når min kæreste ser Top Gun, he he..

• #3   2. feb 2007 Et af de få øjeblikke, hvor min bisse Basse er rolig på, er når jeg har animal planet på skærmen... det går han meget op i med alle dyrelydende og bevægelserne... tror at katte opfatter en del fra fjernsynest, dog er det sjovt, når de kigger efter dyrene, når de forsvinder fra skærmen - mon de lige var bag fjernsynet nu eller hvà *GGG*

• #4   2. feb 2007 hey! jeg mener uden at være helt sikker, at katte har et lidt dårligt normal-syn. de registrerer primært bevægelse, og orienterer sig efter lyd. de ser under meget varieret lysforhold. (nattesyn).
    oskar så meget fjernsyn, da han var killing. han lå i sofaen og stirrede intenst på tv´et. dette stod kun på nogle måneder. nu gider han det slet ikke, uanset hvad der er af programmer.
    sheba har aldrig vist interesse for tv andet end et par sekunder ad gangen. hun er vild med cd, og dvd. tror det er lyden af at de snurrer rundt inde i maskinen, og især når skuffen går op og i, så kommer hun farende ligegyldigt hvor hun befinder sig.

• #5   2. feb 2007 Min lille nye mis Micca har jeg os lige fundet ud af ser tv og er vild med din mus markør på pc skærmen.. i går morges sad kæresten og spillede world of warcraft og Micca gik helt amok med at fange de bevægende ting på skærmen..

Men ved ikk om dette evt kunne give lidt svar - http://www.oejendyrlaegen.dk/hvad_kan_kat_hund_se.shtml

knus
    angel

• #6   2. feb 2007 Vores ser da også fjernsyn...

Men Sille er den af dem som ser mest fjernsyn. Hun er helt vild med at se Søren Ryge...hi hi...Hvorfor hun lige er så vild med ham ved vi ikke.Men nogen gange hvis hun høre hans stemme, så løber hun nærmest ind til fjernsynet, dette har vi tit grinet af...smiler.
    Hun er også meget glad for at se Animal planet. Her er hun vild med alle dyrelydene, og når der er forskellige dyr på skærmen.

De andre kan også finde på at se fjernsyn, men slet slet ikke på samme måde som Sille. Sille er jo en lille fjernsyns narkoman...smiler.

• #7   2. feb 2007 Amidale ser også TV, nogle dage mere end andre. smiley

Men hun skal helst se; Animale Planet, hun gider ikke rigtig se så meget andet.

En dag faldt hun helt i staver over Animale Planet, det var et drøn kedeligt program, men vi kunne jo selvfølgelig ikke nænne at slå væk, fordi hun fulgte sådan med. *Gs* smiley

• #8   2. feb 2007 Petrine.. min milky så godmorgen- danmark men mest når det var michael

• #10   2. feb 2007 Hejsa det lyder godt at jeg ikke er den enste med en tosset lille en*GG^ Det er også mest animal planet hun ser.... angelce tak for dit link det gav faktisk en del mening....

• #11   4. feb 2007 Dejligt at læse linket... så blev jeg lidt klogere.
    Animal Planet er åenbart meget populært hos misserene *GGG*
    Men at Søren Ryge er et hit, der grinede jeg godt nok smiley

Kommentér på:
hmm ser tv???

Annonce