Fra Admin: Nyt på KG {{forumTopicSubject}}
Hej,
Så er der nye tiltag på KatteGalleri.dk. Da der er tale om en del gennemgribende ændringer, må I meget gerne, via kontakt formularen, melde tilbage hvis der er ting som ikke virker efter hensigten. Vi håber I vil tage godt imod alt det nye
<b>Beskeder</b>
”Min konto” er blevet opdateret og overblikket optimeret!
Er der sket noget vil ”nye hændelser” i toppen af siden blinke, når du er logget på. Ligeledes hvis du har modtaget en besked i beskedcenteret, så vil ”Beskeder” blinke. Endvidere vil du nu kun modtage én mail i døgnet såfremt der er sket noget. Overblikket over hvad der er sket, får du når du logger ind på ”min konto”.
<b>Beskedfilter</b>
Som en ny tilføjelse er det nu også blevet muligt at blokere for bestemte brugere som du ikke ønsker at tale med, eller du kan vælge at du kun vil tillade at modtage beskeder fra dem som er på din venneliste.
Som nogen måske har bemærket har f.eks. BilGalleri også fået en funktion der hedder "Grupper". Denne er pga. kapacitetsproblemer foreløbig udskudt.
Med venlig hilsen,
KatteGalleri.dk
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 99 Svar: 441
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
[]quote]Som en ny tilføjelse er det nu også blevet muligt at blokere for bestemte brugere som du ikke ønsker at tale med, eller du kan vælge at du kun vil tillade at modtage beskeder fra dem som er på din venneliste.[/quote]
sige, at man på nuværende tidspunkt faktisk kan sende pb til og modtage pb fra brugere, som man ikke er "på venneliste med?
Hvis ja - hvad er så ideen med vennelisten? :forvirret:
dec 2004
Tak for forklaringen. Det havde jeg faktisk set og ville spørge om det samme - men med en anden vinkel Er det nye, at alle kan skrive sammen uanset vennelistestatus? Hvis ja, hvad skal vi så med vennelisten?
dec 2004
Endnu en gang tak for din tålmodighed
Dvs det er faktisk en ekstra service Jeg har endnu ikke stødt på nogen herinde, som jeg ikke vil snakke med, så alle må skrive til mig... Faktisk har venneliste-princippet irriteret mig før, da det nemt kunne blive svært at sende korte private beskedder til brugere... inden man var blevet godkendt/afvist, var beskedden måske irrelevant....
Så TAK for alle de nye tiltag!
Fra Admin: Nyt på KG