Min elskede "Felix" er nu væk på 4 dag ??? {{forumTopicSubject}}
HJÆLP
Vores elskede 1/2 Maine Coon kat på 1 år. Er forsvundet fra Videbæk nær Herning. Han er extrem kælen, og har haft det som blommen i et æg. Han plejede ikke at ville udenfor, men han var som regel lige ude og snuse ved vor have, og kom så ind igen !
Han spiste godt, og er/var den mest charmerende kat vi har oplevet nogensinde. Desværre var han ikke bleven kastreret endnu, og hans Mor Rosa var efter ham, plus at hun ned kom med killinger 2 dage før han luskede ud af vinduet, og er ikke bleven set igen ! Nogen der skulle have en ide, eller skulle have set ham, vil vi meget gerne høre nærmere. Der er naturligvis en dusør til det gode mennesker der finder ham
Venlig hilsen
Mette og Martin
apr 2017
Følger: 2 Følgere: 43 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 64
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
En hunkat som er fertil vil meget ofte jage sin fertile hankillinger væk når han bliver kønsmoden, det er ren instinkt for at han ikke skal parre sig med hende og dermed indavlet. Hvis hun oveni har killinger så er hun endnu mere aggressiv overfor at jage hankillinger væk, da det ikke er unormalt at fertile hankatte slår killinger ihjel som de ikke er far til, det gør de for at hunkatten atter skal komme i løbetid så de kan parre sig med hende og få han killinger.
Dette er blot info til hvorfor dine katte har ageret som de har, jeg håber han dukker op igen når han har fået udlevet sine lyster.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Tak for de gode svar, og råd. Tak for det Vi skal til at hænge "poster" op, og vi har gennemsøgt alle steder i nær området. Så vi håber at meget at han dukker op.
Knus til alle katte og katte-elskere herinde
Mette M. Sprogøe
Min elskede "Felix" er nu væk på 4 dag ???