{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

kvalme + spand = fantastisk aktivering {{forumTopicSubject}}

Puuuuha, jeg vågnede imorges med den mest kodyle kvalme EVER! (og nej jeg er ikke gravid.. bare en smule småsyg *gg*) så kæresten skyndte sig (forståeligt nok) at hente en spand til mig med vand i ^^

Jeg fik heldigvis ikke brug for spanden, og da jeg vågnede igen vågnede jeg kun fordi at der var nogen der sprøjtede vand på mig.. Jeg troede det var kæresten, og skulle lige til sige fra, men så åbnede jeg øjnene, og hvem så jeg være dybt optagede af vandet i skålen?

Alrune og Røskva. De mest vandafskyende katte på denne jord. De stod med poterne og fiskede i vandet. Eller rettere sagt de prøvede at fiske i vandet, for hver gang deres poter ramte vandet sprang de tilbage, og rystede vildt med deres små poter... deraf det som jeg først havde troede var regn indendøre ^^

Nå, men der lå jeg så og betragtede dem i 20 mins tid.. Så tog jeg 3 forskellige legetøjsting.. først smed jeg den ene i vandet (en slags lille tennisbold). den gennemskuede de hurtigt at få fisket op. Så bagefter en lille stof fisk, den udgjorde åbenbart en større udfordring, men op kom den ^^^ Til sidst kom der hårdere midler i brug. En bold farmet af gummiringe med en klokke indeni. den gik direkte til bunds, og så blev der ellers pjasket vand. Det tog dem 30 min bare at få rykket til bolden smiley

Og de er igang endnu. Jeg kan se at de morer sig gevaldigt.. så gulvet må lide lidt vandppjaskeri.. Jeg HAR flyttet mig, da vandpjaskeriet tog overhånd smiley

Så et lille råd herfra: Tag en balje, fyld den med vand og lad kattene boppe legetøj ^^ Flere timers underholdning siger jeg bare ^^

Knus Cemile

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvalme + spand = fantastisk aktivering
  • #1   9. jan 2007 Ihhh hvor lyder det bare dejligt..... Har prøvet det op til flere gange da det jo siges at bengalere er vilde med vand... men de gider sq ikke rigtigt med mindre det er tæer der er i vandet....

Men super i har fundet en ny leg....

Naja

• #3   9. jan 2007 HEHE.. Hvor er det da en sød lille historie..
    De ville jo bare køle deres mooaar ned, hvis hun havde feber og var varm :o)

De kære små, hvor giver de også mange sjove og herlige smil smiley

• #4   9. jan 2007 hihi, det må prøves, tror så ikke på det blir en succes her i huset, trixie er total vandskræk og daffy gider nok ikke bevæge sig

• #5   9. jan 2007 ja, det er simpelthen fantastisk aktivering ^^

Naja: Åhh gud *gg* kan lige forestille mig at du sidder med fusserne i fodbad og bliver overfaldet af tre pillesyge katte *gg*

Linda r. ja, det kunne jo være det var en succes ^^

Therese: hun ser godt nok også optaget ud af det vandfad, den lille i det fotoalbum ^^ Og jeg har lidt på fornemmelsen at alt det vand gjorde de to misser herhjemme tørstige *gg* for til sidst droppede de at fiske gummikuglen og og holdt sig til at drikke vandet ^^ Måske håbede de at de ved at drikke alt vandet kunne få fat i den? *gg*

DK Kastberg: Det fik de vist også gjort smiley Mig med kvalme som blev nødt til at fortrække ind i stuen, fordi jeg synes jeg blev for våd ^^ Skøøøre katte...

Johnny F: Mine 2 misser er jo også kanont vandskrække, så det kan jo være at Trixie også falder for vandet ^^ daffy bliver det nok svære med *gg* Måske hvis du stiller det lige foran ham og lader som om at vandet er MEGA interessant? *gg* så kan det jo være at han gider ^^

Kommentér på:
kvalme + spand = fantastisk aktivering

Annonce