{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

steffen v
steffen v
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til tynd Somali. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lidt ældre somali (han) som siden vi fik den i sommers har tabt sig en del.
jeg har bare problem med at få den til at tage på, den er meget mad glad men kun med mad der passer den, så råt kød er desvære udelukket, den gider ikke spise det.og det er rå fisk og rejer også.

Den får Hills adult med kylling lige nu det har en fedt procent på 20,8.

Hvis nogle har nogle forslag så lad mig endelig høre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tynd Somali.
  • steffen v
    steffen v Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   27. dec 2006 Det virker som om han trives fint hos os, den største forskel på hvor den boede for og nu er bare at før kom den kun lige ud en gang imellem når der var nogle hjemme, hos os kan den sel bestemme hvornår den er ude og inde, så vi troede bare det var der for i starten, da det bare var lidt vægttab, den er ike disidert afmageret nu, men Tynd
    Der er dyrlægen der har anbefalet det den får nu, men, den har en sygdom nok er noget kronisk, de har i værtfald ikke kunne finde ud af hvad det var for noget, den er altid snotte og nysser tit for at få det ud af næsen, hvilket kan lyde ret voldsomt og give den en smule blodnæse en gang imellem, men det er ikke noget man kan mærke på den normalt, for den stor trives ellers, og som sagt det var ikke lige noget en tidliger dyrlæge har kunne finde ud af hvad er.

Så der er ekstra vigtig for os at den er i god stand så den ikke går hen og bliver mere syg end den er.

Kommentér på:
Hjælp til tynd Somali.

Annonce