{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Pinliiqt problem (for tykke katte) {{forumTopicSubject}}

Har et lille pinliqt problem ( syntes jeeq selv )

Mine katte veje beqqe omkrinq de 5½-6 kq, læqen har saqt at vi skal skære ned på deres mad, men er det synd bare pludseliiq at stoppe med at qive qodbidder, oq er det synd pludseliiq at skære så meqet ned på deres fodderforbruq ?

P.S. Kiiq forbi ,,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pinliiqt problem (for tykke katte)
  • #1   26. dec 2006 Så har dyrlægen vel osse fortalt hvordan han synes et vægttab skal foregå?

Evt. et lightfoder?

• #2   26. dec 2006 Læqen gav noget fodder vi skulle bruge, det er ikke så meget det, det er at de ikke bevæger sig nok, to gamle dovne katte , :D,

• #3   26. dec 2006 Okaay , bare iorden , smiley det er første gang jeg laver et indlæg her, så tak for oplysningen smiley

• #4   26. dec 2006 Har skæret liidt ned på det, taqer det som det kommer ,ville bare høre hvad i syntes, smiley

• #5   26. dec 2006 Deet ikk fordi de får mange godbidder, men det kunne selvfølgelig hjælpe på det, de har ikk fået godbidder siden de hva' til dyrelægen, så må snart håbe de taber siig lidt i vægt,,

• #6   26. dec 2006 Ja gjorde jeg , vi fik en lille dåse med, som viser det forbrug man må bruge om dagen ,, men tænkte mere på om de kunne tabe sig på en anden måde ? , eller bare fp dem til at være mindre dovne end de er,, så programmet med dyr på slankekur eller hvad det hed, og der hva en tyk kat som de ville have til at røre sig mere,, har prøvet det samme, men syntes stadig at de ligger og daser den ligeså meget af smiley

• #7   26. dec 2006 min daffy er jo også ret velvoksen og han har en del problemer efterhånden pga af for meget mave, begge katte kom på kur for 1½ mdr siden og får nu tilsammen ca 250-300 gr mad om dagen og en gang om ugen får de lidt ekstra godt.
    vi kæmper også en kamp for at aktivere daffy, men det gider han nu ikke, det er nemmere og bedre bare at sove

• #8   27. dec 2006 næh iflg de oplysninger vi ku læse på posen er det den anbefalede mængde og det er meget meget mindre end de har været van til at få, så indtil videre er det nok ok, ka da godt være madmængden bliver sat ned igen

• #9   27. dec 2006 Rumlemor er også liiige i overkanten af det tilladte, men dyrlægen sagde da, at hun var lækker, men at hun altså IKKE måtte tage mere på! Men det ved jeg også godt, og jeg passer også på, men når hun ikke får sin mad, når hun vil have den, æder hun killingemaden, som jo er aaalt for nærende for den lille tyksak! Hun får da også diætmad fra Hill's, men hun bevæger sig næsten ikke i øjeblikket; hun er nærmest gået i vinterhi. Hun kan dog godt sidde og kigge interesseret til, når den lille går amok...
    Hvor meget hun får, kan jeg ikke svare på, men det er faktisk ikke ret meget. Hun har jo sin hængemave, som de får, når de bliver steriliserede/kastrerede, og det er der jo ikke så meget at gøre ved. Indtil videre er hun bare lækker at røre ved!
    Den lille er lige tilpas, og hun er god til selv at regulere sit forbrug.

Kommentér på:
Pinliiqt problem (for tykke katte)

Annonce