9. feb 2005 Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
I morgen rejser min lille ZiziBella... {{forumTopicSubject}}
- (Født <i>Kisling</i>).
Hun er min Perle & Wichapi´s gråstribede killing, uden den hvide blis på næsen.
Åh, jeg kommer til at savne hende, når hun sover på mit hovede, leger med mit hår og ligger sig spindende ved mig, for at blive nusset!
Men hun rejser hjem til nogle rigtige søde mennesker, som også allerede har oprettet herinde, under navnet <b>ZiziBella</b>. Og det trøster mig meget, at jeg ved, at hun vil få det rigtig godt!
Men alligevel - hun er jo min lille kælne "baby". *SSS*
På lørdag rejser hendes hvide søster, <b>Chenu Etoile</b> (født <i>Star</i>), som også er oprettet herinde under hendes nye navn. Og omkring den 1. januar ´07 rejser de to sidste! *Snøft*
Poteknus & vémod herfra.
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Poteklem.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
knus og trøsteklem til dig søde
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Men er stadig stolt over at de kommer ud, og skal bo hos nogle fantastiske søde mennesker!
Potekram.
okt 2006
Følger: 62 Følgere: 62 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 515
op med humøret og tænk på der helt nye killinger hos dig der har brug for den samme kærlighed som du har givet til de store killinger som er klar til at møde den store verden ;O) der skal nok være en af de nyankommende der finder sig til rette som ZiziBella hos dig om natten *GG* eller det kan jo være du ender med at have dem alle til at ligge og putte ved dig *GG* op med humøret søde og vær stolt over du kan gøre andre mennesker lykkelige ejere af disse dejlige små liv ;O)
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
Nej, du skal da absolut ikke græde.... Du kan kun glæde dig over de glæder du har haft med de små og at de nu skal ud og stå på egne ben, at du har passet og plejet så dejlige mislinger, og at du nu formidler dem videre til et godt og blivende hjem, og at du får dem at se herinde...
Op med humøret, du har haft ærem over at glæde dig over dem i tre måneder, nu skal de ud og give en masse smil på læben til deres nye ejer...
I morgen rejser min lille ZiziBella...