{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kender til P-sprøjter
  • #1   18. dec 2006 HVORFOR vil du dog bruge en p-sprøjte til din kat? P-piller er nemmere at styre. P-sprøjter er depoter af det samme stof som p-piller - det er svært at vide, hvornår depotet er brugt op...
    Jeg har erfaring med p-sprøjte - jeg gør det aldrig mere! Min hunkat havde et meget højt hormonniveau - hun skulle bare kunne høre en hankat, så gik hun i løbetid. P-piller havde ingen effekt, Vi prøvede med en p-sprøjte - hendes krop blev helt forvirret - hun gik i brølende løbetid, samtidig med at hendes mave voksede, som om hun var højdrægtig. Drægtighedstegnene fortog sig efter 9 uger - men det varede ca 6mdr, før hun kom i normal løbetid igen. Hun blev endelig parret og fik 6 velskabte killinger - men jeg eksperimenterer *aldrig* med p-sprøjter igen!


  • #2   18. dec 2006 Det var bare fordi nogen nævnte at jeg kunne bruge det til min hunkat, derfor ville jeg da lige høre andres meninger og erfaringer...
    P-Pillerne virker ikke rigtig for os. For det første er det en kamp hver gang. For det andet kaster hun dem ofte op!!!
    Jeg tænker også på at sterelisere(staves??) hende, men har bare ikke råd lige nu... har to andre hunkatte også...


  • #3   18. dec 2006 Man kan opløse p-pillerne i lidt vand, og spøjte dem i munden på katten. Uden at virkningen minske.

    Bare et forslag smiley


  • #4   18. dec 2006 Sterilisere

  • #5   18. dec 2006 Janni
    Jeg vil helt klart foreslå sterilisation.


  • #7   18. dec 2006 Kan godt se at det er nyt i julen, med en stereliseing.
    Men da du skriver, at du har to katte til.
    Hvad med at snakke med dyrlægen om at få ordnet dem alle på en gang? Og få en stor rabat oven i.

    Det er jo heller ikke biligt at give p-piller i det lange løb, da bivirkningerne kan være mange, samt give kræft i livmorden.

    Når du få stereliseret hunkattene, så få fjerne det hele samttidlig( altså en kastretion af hunkattene), det koster ikke mere. Men fjerner risikoen for livsmorer kræft helt.
    Det gør en normal sterelition ikke, da man kun "klipper" æggelederne over.
    Vil dog sige at nogle dyrlæger gør det selv, uden man behøver at sige det. Men ikke alle.


  • #8   18. dec 2006 Jeg kender dem ikke, men synes Misha's foreslag om at få klaret dem alle tre samtidig er en god ide, det bliver mange penge på én gang, men i det lange løb billigere :o)


Kommentér på:
Nogen der kender til P-sprøjter

Annonce