Hvad er det han vil? {{forumTopicSubject}}
Hver gang jeg har været væk fra Bent, Om det er en hel nat (sover med lukket dør til soveværelset), 2 min i gården eller et par timer hjemmefra, så opføre han sig som på videoen. (normalt vis bare meget værre)
Hvad pokker er det han vil? Har førsøgt og tage ham op og nusse med ham, men normalt vis gider han ikke rigtig og smutter efter nogle minutter, og går derefter i gang igen.
Det skal lige siges at det er tilfældigt at han går til døren i videoen. Han har aldrig været udenfor, på nær i hans voliere. Andre dage kan han sidde i gæsteværelset eller bare gå rundt på må og få. Og til tider tager han også en MEEEGA fræser rundt i hele hytten før han starter.
Men nogen der kan komme med et bud på hvad det er han vil? Og evt om der er noget jeg kan gøre for ham?
Husk lyden.
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11870-hvad_er_det_han_vil
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Ellers har jeg ikke lige flere bud, Katte er forskellige og det er jo os ejere der bedst kender vores kattes særheder.
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 143 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg tror såmænd blot han vil fortælle dig at han er glad for at se dig igen og fortælle om det der er sket mens du har været væk, måske skælder ham lidt ud fordi du havde forladt ham...
Snakker du normalt til ham når han snakker sådan?? Og svar han så hvis du snakker til ham??
Min Smilla laver sådan en sjov kurrelyd når vi kommer hjem, det er super sjovt og hun svarer igen når man så siger hej, har du savnet mig osv. Mega sødt og hyggeligt at komme hjem til.
Tøsen hun har et helt andet miav til velkomst, nærmest lidt skæld ud agtigt som "hey i har været væk vildt længe og jeg har ventet, jeg er sulten giv mig mad agtigt".
Jeg tror ikke Bent vil andet end fortælle dig en masse og have feedback.
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 143 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
Ja vi snakker meget tit sammen. Vi har nogle meeeget dybe samtaler ind imellem hihi.
sep 2016
Følger: 5 Følgere: 227 Katte: 6 Emner: 14 Svar: 124
Min Lulu lød sådan i starten da hun blev ude/indekat .. når vi så i starten før kattelemmen blev taget i brug låste af for natten og de ikke skulle være mere ude, så kom hun os med en klagesang og lyder akkurat som din.. dette gjorde hun i et kvarter hvor jeg til sidst sagde at det var slut med og komme ud for idag og så stoppede hun igen ...
jun 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 39
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
har da også mio som er siamsere men han når ikke Kalle til poterne når det kommer til snak....
Har haft andre, men Kalle er min mest snakkende kat nogensinde.
Hvad han snakker om?? tjaaa det kan være mange ting men hyggeligt er det
Hvad er det han vil?