{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

dårlig mavefornemmelser- evt syg kat.. {{forumTopicSubject}}

Sidder lige alene hjemme, siden igår har jeg haft lidt svært ved at få oliver til at spise sin mad, dette er så ikke første gang- så det i sig selv er okay. Nu har han fået vådfoder oven i det tørre og så spiser han, stille og roligt. Han drikker os..

Men synes han er meget rolig, ligger meget og hviler, kan ik få ham rigtig til at lege, med han følger genstanden..
Men sidder altså tilbage med en lidt dårlig mavefornemmelse..
Har ikke ringet til dyrlægen(tror de vil sige jeg skal vente til imorgen..) Skal jeg(ifølge en anden tråd) få fat på et termometer?
Hvis der ikke sker noget så tager jeg ham med til dyrlægen imorgen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig mavefornemmelser- evt syg kat..
  • #1   15. dec 2006 hvordan med afføring osv, gør han både stort og småt osv. har du prøvet at flytte på ham osv, har du tjekket om han har ondt nogle steder

• #2   15. dec 2006 ang. toilettet, så tror jeg han har været der, men kom først til at tænke på det, har da de fik aftensmad. Så vil lige være ekstra opm, når de går derud..

Jo, har rørt ham igennem kroppen, der er intet at mærke / se på ham, og han reagere når man kalder.
    Han er "bare" mere sløv end normalt.

• #3   15. dec 2006 ja, få fat på et termometer 8)

fik godt nok et chock da jeg fik afvide soffi havde 40.8 /:

• #4   15. dec 2006 Ja, det var os på baggrund af din tråd, jeg tænkte på det..

• #5   15. dec 2006 Har sat kæresten til at se om han kan skaffe et. Ellers må jeg/han forbi døgnapotektet..

• #6   15. dec 2006 Prøvede at ringe til dyrlægen, men det var kun til akutte tilfælde..
    Når jeg venter til vi får fat i et temometer, og så må vi se..
    Skal tidligt afsted imorgen, så derfor skal jeg helst vide, hvad der skal ske..

• #7   15. dec 2006 det lyder fornuftigt at tage afsted i mirgen, for som ejer kan du som regel mærke hvis der er noget med dit dyr der ikke er som det burde. Godt fanget, og så ring til dyredoktor i morgen.

Håber det bare er en lille ting
    Mange tanker herfra

• #8   17. dec 2006 Kære Sara.
    Nej du skal IKKE tænke på FIP i dette tilfælde. Katten er født i 2004 og er altså over den alder hvor FIP optræder.

Så lige nu skal du tænke helt alternativt, der findes jo andre sygdomme og de fleste af dem endog harmløse og langt de fleste til at kurere.

Sender dig lige en masse varme tanker.

• #9   17. dec 2006 Heidi- det var mig selv der skulle tidligt afsted, og ville derfor ikke have mulighed for at være hjemme hos ham,- men han var oppe og vække mig i går morges.. Så kæresten holdt øje med ham.

Hej Lone.
    Det har jeg slet ikke tænkt på:-) >Kun termometer..

Han er frisk igen, tror bare det var en off-dag, troede bare ikke katte kunne have det..
    Han opfører sig, som han plejer.. Men vi holder stadig et ekstra øje på ham.

Tak for svar og tanker.

Kommentér på:
dårlig mavefornemmelser- evt syg kat..

Annonce